Loading...
dk

Skærmbeskyttelse og måtter | Tesla Forum

TeslaSeb
TeslaSeb Dec 13 '20

Hey folks

 

Er der nogen der har gode råd til køb af skærmbeskyttelse og gulvmåtter til min nye TM3SR+ ?

Jeg har set på noget tempered glass, men det er sgu svært at finde ud af om det er smart eller om der er andet der kunne være bedre. Mit primære mål er at jeg ikke orker fedtfingre på skærmen. ;-)

bskaarup
bskaarup Dec 14 '20

Måtter

De sender fra Tjekkiet så der ikke pålægges moms og toldbehandling.

DenseH
DenseH Dec 14 '20
Citat fra TeslaSeb

Hey folks

 

Er der nogen der har gode råd til køb af skærmbeskyttelse og gulvmåtter til min nye TM3SR+ ?

Jeg har set på noget tempered glass, men det er sgu svært at finde ud af om det er smart eller om der er andet der kunne være bedre. Mit primære mål er at jeg ikke orker fedtfingre på skærmen. ;-)

Kan helt klart anbefale Spigens skærmbeskytter. Super nem at installere og virkelig god kvalitet. (Nb. Vigtigt: husk at slukke al ventilation/blæser i god tid inden installering. Så hvirvler støv ikke rundt i kabinen. ) Jeg fik min på Amazon til halv pris (direkte fra Spigen). Spigen, Tempered glass screen protector compatible with Tesla Model 3/Y, template for installation included, crystal clear, 9H hardened glass, anti-fingerprint, Tesla Model 3/Y protective film. https:///...i_fabc_N-W1FbMGNZ2ZQ
Forummets indlæg er redigeret af DenseH Dec 14 '20
TeslaSeb
TeslaSeb Dec 14 '20

Mange tak begge to og god aften!