Hej folket
Jeg har nu haft min M3SR+ i en uge, og, givet jeg har kørt meget i den, og nok heller ikke SUPER batteri-venligt (skal jo lige lære den at kende og trykke lidt på speederen) - men jeg var ude for at lade den op til 100% (det nye batteri) - herefter har jeg kørt ret normalt, både bykørsel og motorvej, og jeg kan nu se at den fortalte mig jeg havde 150km tilbage mens jeg havde kørt 100km siden den fulde opladning, det faldt hurtigt til 100km og i det "kolde" vejr falder den jo ikke 1:1 med antal km kørt. Det vil altså sige at jeg ville have kørt omkring 200km når den var klar til opladning. Kan det virkelig være rigtigt?
Jeg er med på at det som sagt er køligt og man derfor bruger lidt mere strøm, men havde da forventet 300 eller 320 som minimum. Jeg har kørt 300 km på en uge, og har allerede ladt den op for omkring 100KwH.
Jeg kører moderat og uden fuld blæs på varme og sådan... Håber der er en fornuftig forklaring, at batteriet skal køres til eller noget.. Ville da være ærgerligt hvis en M3 ved 4-7 grader kun kan køre 200km ihvf..