Loading...
dk

Finally here! But bitter sweet taste :-/ | Tesla Forum

kleine100
kleine100 Dec 20 '20
Heysan venner 
Ventetiden er ovre, efter 58 dage, 20 timer og 22 minutter, så kom dagen endelig hvor jeg kunne hende min TM3P - wohoo :-)
Levering gik lige efter bogen, og alt var klart ved ankomst. Den del har de bare styr på. 

Efter den første glædes rus nu har lagt sig, så fik jeg tid til at gennemgå bilen i detaljer hjemme i garagen. 
Ud over diverse små misaligments ved dørkarme, dørhåndtag, baglygter m.m. (ikke noget der kommer til at holde mig vågen i nat), så så den faktisk fin ud. Men så ser jeg lige pludselig til min store rædsel, at bilen et klargjort med en stålbørste!! Der er cirkulerer ridser over alt på frontallap, bagklap og sider :-O det ligner at de har haft travlt med at fjerne transportvoks, og ikke har været opmærksomme på at bilen har været beskidt/kluden de har brugt har været beskidt. Det er fandme træls, og selvfølglig noget jeg har skrevet til Tesla.  

Men vil da lige høre om andre har oplevet noget tilsvarende? Samt hvordan Tesla reagerer på det?

Michael

Ps: nå ja så fik jeg også et stort flot stenslag lige midt på foruden efter 5km kørsel :-( men ellers så er jeg da glad for bilen, det er jeg da :-)

Forummets indlæg er redigeret af kleine100 Dec 20 '20
Pensionisten
Pensionisten Dec 20 '20
  Prøv lige at læse dette indlæg i forum: DÅRLIG LAK SAMT OMLAKERET DØR PÅ NY MS Kunne godt være samme type "ridser".  
kleine100
kleine100 Dec 20 '20
Uhh det ser ikke godt på den model S. :-/
Min har (heldigvis) kun ridser efter polering/afvoksning.