Det lyder som en træls oplevelse!
Spørgsmål: Var der en bil foran indtil du drejede? Altså, med andre ord, lå der en bil foran som du fulgte efter, og da du så drejede fra var der intet foran?
Jeg tænker det er sandsynligt at fartpilot ikke var slået fra (eller slået til igen på stilken ved uheld). Hermed kan fartpiloten have holdt øje med bilen foran og når der så blev frit om hjørnet (selvom speeder var sluppet) så begyndt at accelerere op imod den hastighed fartpilot var sat til?
Har prøvet det HrMogensen beskriver, heller ikke en rar oplevelse, men der var god forklaring, min autopilot var slået fra da jeg drejede rat men fartpilot er stadig slået til.
Ja præcis. Det kan ske at man ikke lægger mærke til at fartpilot rent faktisk er på, da man jo sidder og overruler den med speedertryk. Når man så slipper speederen så tager fartpiloten over igen.
Lige nu kan jeg selvfølgelig ikke huske om der er en "advarselslyd" når man blot slår fartpilot til men jeg tror det ikke? Såvidt jeg husker er det kun et såkaldt "chime" når det er autopilot eller FSD der slås til?
Det er jo et meget lille vip på højre stilk der skal til (det bløde tryk)? Jeg håber da selvfølgelig det bare er det :)
Det er kun i få lande inkl USA at bilen kan køre over for grønt (den aktuelle lovgivning i EU tillader det ikke)Men den kørte fint i 3-4 lyskryds inden ... og det var grønt for mig hele tiden.
Vika. Fruen havde en ungersvend der kørte alternativt og var rasende da hun kom hjem. Hun havde ikke dyttet, idet hun ikke anede noget om den funktion. Men jeg gik ud og hentede sticken, og fandt alligevel video af knejtens alternative kørsel både for dem bagved såvel som rundt fruen.