@DenseH
Tesla er nogle iskolde røvhuller! Det siger jeg med lige dele fornærmelse, ironi og stor anderkendelse, af hvad de har formået at udrette :) (Jeg undlader at begynde at skirve hvad jeg mener om fx VW eller Toyota - det er jo et pænt sted hvor mindreårrige også kunne finde på at læse med)
Den enkelte Tesla medarbejder har jeg intet at udsætte på men overordnet kører de kører en iskold kalkuleret forretning. Alligevel har jeg købt bil nr 2 af dem. Man skal bare gøre sig klart at de ikke er til at hugge eller stikke i hvis der er noget i vejen.
Lad os tage "charge gate" sagen. Alene i DK er der solgt måske 4000 biler der er påvirket af deres nedsættelse af hastigheden for at de kan redde deres røv til bilerne bliver 8 år og er udenfor garanti - den garanti som de selv har opfurndet som et super godt salgsargument. Der er måske 80 der deltager i gruppesøgsmålet med Tesla og hvis Tesla ser at de kommer til at tabe en eventuelt retssag, får de 80 et "godt tilbud" der måske koster Tesla 100K pr, bil = 8 mil. De resterende 3920 ejere får ingenting. Det er en udgift for Tesla på 2k pr. bil for at have solgt en vare med forudsætninger der viste sig ikke at holde. Økonomisk vinder Tesla big time på den fremgangsmåde. Jeg forstår så bare ikke at der er så mange ejere der finder sig i det.
Mr. Musk skal bare huske at han skylder de kunder der købte biler i 13,14,15,16... Teslas eksistens idag. Der har han faktisk flere gange anderkendt. Så er det bare jeg at bliver fucking pissed når jeg i 15 bruger, for mig, mange penge på et køretøj der skulle fragte mig på ferier mm. i 8 år og det viser sig ikke at holde!
Derfor @DenseH , kalder vi en spade for en spade. :)