Loading...
dk

EVDK - refusion | Tesla Forum

T3S7A
T3S7A Jan 7 '21

Der er så mange nye elbil ejer, at de kender ikke til bl.a danskelbilsupport sagen. Google lidt. Så kan man se, hvordan en mand snød flere 100 ejer for flere tusinde kr. 
Gætter på vi i den kommende tid, vil se sådan sager igen. 
Vælg dog nogle af dem, som har været på banen i flere år. 

cth
cth Jan 7 '21

det gælder om at finde ud af om man kan få lov til at eje sin egen lader og firmaet står for service og vedligehold.

Det synes jeg at have læst at man kan.

I så fald er det jo lige meget om de går konkurs, medmindre refusionen så ikke kommer retur.

Men så må man jo lave aftale om refusion hver mdr. så man max. mister en mdr.

eller lave eget momsreg. firma som ikke laver andet end refundere ens egen ladestander.

ved ikke om den dur :-)

Forummets indlæg er redigeret af cth Jan 7 '21
PeterE
PeterE Jan 7 '21
Citat fra cth

det gælder om at finde ud af om man kan få lov til at eje sin egen lader og firmaet står for service og vedligehold.

Det synes jeg at have læst at man kan.

I så fald er det jo lige meget om de går konkurs, medmindre refusionen så ikke kommer retur.

eller lave eget momsreg. firma som ikke laver andet end refundere ens egen ladestander.

ved ikke om den dur :-)

Du har måske svaret et andet sted, beklager. Hvad gjorde du med opladning af din gamle Model S?
cth
cth Jan 7 '21

Ikke noget.... betalte dyrt..d.v.s. 1.7 kr. da jeg har kørt på intro hele tiden.

Kørte ikke så mange km i den

Den fik også en del på SuC som jo var gratis, da jeg hver uge kørte forbi en.

PeterE
PeterE Jan 7 '21
Citat fra cth

Ikke noget.... betalte dyrt..d.v.s. 1.7 kr. da jeg har kørt på intro hele tiden.

Kørte ikke så mange km i den

Den fik også en del på SuC som jo var gratis, da jeg hver uge kørte forbi en.

Dejligt, at du pludselig vågner op og er meget interesseret i hvad din opladning koster efter du har kørt Model S i hvad, 5 år? Aj, undskyld men det virker sgu’ lidt underligt - det er nok bare mig og min Corona-ramte hjerne :)
Har du ikke, som mange andre, forudbetalt/‘gratis’ SuC på din nye Model S?
P85DK
P85DK Jan 7 '21
Quote from cth

Det tror jeg ikke de mindre spillere gider, da de får refusionen tilbage kvartalsmæssigt

cth
cth Jan 7 '21

PeterE: 

Såvidt jeg ved var gratis eller forudbetalt om du vil, kun på de gamle modeller.

Stoppede det ikke ved faceliftet og så kom det en kort overgang?

PeterE
PeterE Jan 9 '21
Citat fra cth

PeterE: 

Såvidt jeg ved var gratis eller forudbetalt om du vil, kun på de gamle modeller.

Stoppede det ikke ved faceliftet og så kom det en kort overgang?

Unlimited SuC er vist stadigvæk en ekstra rabat Tesla inkluderer i de perioder hvor de virkeligt gerne vil sælge lidt flere biler.
Sider: « 1 2