Loading...
dk

Online | Tesla Forum

HamSelvOlsen
HamSelvOlsen Jan 12

Halløj, nysgerrig efter at høre om ikke En Model 3 er online, selv om man ikke har betalt for Premium. Så man feks kan tænde for varmen/kulden på afstand ? 
Eller skal man have Premium til kr. 99 for at det virker. 
Eller kan man selv sætte et SIM kort i ?

Forummets indlæg er redigeret af HamSelvOlsen Jan 12
bskaarup
bskaarup Jan 12

Den er altid online så du kan bruge app'en.

Ice2EV
Ice2EV Jan 12

Det eneste du mister er Spotify, Netflix, satelitkort samt realtime røde og gule trafik tæthedsindikeringer i kortene.

Netflix kan du kun se når du holder i Park, hvor du så kan sætte din telefon til shared wifi og så spiller Netflix.

Spotify virker også når du har linked din telefon, men Tesla slår din mobils wifi fra når den kører, så du skal evt sende dit musik fra telefonen, hvis der er ting du vil høre der ikke er på FM/DAB.

Med en film set over 12 måneder, og erfaringen at realtime trafik er hokus pokus, så valgte jeg selv ar ditche premium. 

Du kan ikke selv montere et simkort. Det er noget med Tesla skal ændre indstillinger for at det spiller med din leverandør, og det gør Tesla ikke pt.

Jmkg
Jmkg Jan 12

Det er muligt at høre musik via Spotify uden Wifi, til gengæld har jeg endnu ikke luret hvordan jeg anvender Netflix uden at have en betalt konto i forvejen, så tænker det må forudsætter man i forvejen er Netflix kunde, trods premium connectivity.

HamSelvOlsen
HamSelvOlsen Jan 12

Tak skal I have for de fine svar. Så venter vi bare på der kommer lidt Tyske Model Y til landet.
Forhåbentlig i år. Hyg

Vika7
Vika7 Jan 12
Quote from Jmkg

Det er muligt at høre musik via Spotify uden Wifi, til gengæld har jeg endnu ikke luret hvordan jeg anvender Netflix uden at have en betalt konto i forvejen, så tænker det må forudsætter man i forvejen er Netflix kunde, trods premium connectivity.

Jeg kunne heller ikke få Netflix til at fungere (endnu) ... 
PeterDahl
PeterDahl Jan 12

Den Tesla sales rep. jeg snakkede med i sidste uge sagde at han forventede Y i Danmark til august... Men Corona eller fabrik problemer kan vel udsætte det....

Ice2EV
Ice2EV Jan 12

Man skal have privat Neflix konto for at se via WIFI deling, når bilen holder parkeret. Det kan enten være ved lader eller når skolen har glemt at fortælle at ungerne har lang dag, og man så holder 20 minutter og får stress.