Loading...
dk

Natur-Energi... Prisgaranti? | Tesla Forum

HrMogensen
HrMogensen Jan 29 '21
Sprang på 6 måneders gratis strøm i November og fik foreløbig regning nu gældende et halvt år.

Ja det man sparer er jo reelt meget lidt - for mig kr. 1467,-
Så undrer jeg mig bare over at jeg påduttes at betale for en “Prisgaranti” på kr. 1411,-

Har jeg overset noget? Mindes ikke at have sagt ja til at betale for en prisgaranti? Det er for mig grænsende til komplet vildledende.

Hvad oplever I der også er på disse intro tilbud? 
cth
cth Jan 29 '21

Ikke oplevet noget... har tidligere ligget på de der 6000 kWh om året og dermed sparet 3000 kr. om året.

Der er ikke nogen prisgaranti beløb eller andet.

men jeg har også kun brugt de store velrenomerede firmaer.

webercarbmann
webercarbmann Jan 30 '21

Man skal se sig rigtig godt for.  Jeg er pt. på vindstød variabel pris.  Prisen pr Kwh er omkring 1.90 incl alt.  Jeg var lige ved at skifte til OK  lige efter jul, men fandt ud af at deres markedsføring også var en blanding af meget kreativ / decideret vildledende. 

HrMogensen
HrMogensen Jan 31 '21
Quote from webercarbmann

Man skal se sig rigtig godt for.  Jeg er pt. på vindstød variabel pris.  Prisen pr Kwh er omkring 1.90 incl alt.  Jeg var lige ved at skifte til OK  lige efter jul, men fandt ud af at deres markedsføring også var en blanding af meget kreativ / decideret vildledende. 

Dropper også intro tilbud når dette udløber. Skal have fat i firmaet mandag og se om de kan vrides lidt (sandsynligvis ikke). 

Satser fremtidigt på en almindelig aftale med billig strøm om natten hvor vi alligevel lader 99% af tiden.