Loading...
dk

Åbne/stoppe opladning/release knap-adapter. | Tesla Forum

Jenskh
Jenskh Feb 9 '21
Citat fra MOS

Hvorfor skulle man egentlig ikke kunne skifte kablet ud? Jeg tænker, om man kunne bruge stik og kabel fra en gammel Tesla mobillader, der har Tesla-knappen. Jeg har f.eks. en defekt lader liggende, hvor man kunne tage kablet/stikket fra og som kunne være egnet til et sådant DIY projekt. Sig til, hvis det har interesse.

Jeg har også hørt om en eller anden retrofit Tesla-knap, man kan købe separat og sætte på sit eksisterende stik. Den skulle være batteridrevet. Men jeg kan ikke lige huske, hvem der forhandler den.

Jeg har bygget min egen EVSE med indbygget RCD type B.
Hvis din defekte mormor lader stadig er tilgængelig er jeg den glade modtager til min hjemmebyggede EVSE
Forummets indlæg er redigeret af Jenskh Feb 9 '21
PeterDahl
PeterDahl Feb 9 '21
Nu prøvede jeg igen, igen... og det virker fint for mig.
Denne gang havde jeg ikke brugt app eller været i nærheden af bilen hele dagen.
Der er dog stadig et lille men.... Sentry mode var aktiv og bilen blinkede af mig påvej til ladeporten..... 
MOS
MOS Feb 9 '21

@Jenskh

Har sendt dig en PB.

kleine100
kleine100 Feb 9 '21
Citat fra PeterDahl Nu prøvede jeg igen, igen... og det virker fint for mig.
Denne gang havde jeg ikke brugt app eller været i nærheden af bilen hele dagen.
Der er dog stadig et lille men.... Sentry mode var aktiv og bilen blinkede af mig påvej til ladeporten..... 
Det lille “men” er nok til at bilen har været vågen inden du nærmede dig den :-) 
PeterDahl
PeterDahl Feb 9 '21
Ja, det havde jeg egentligt regnet ud... Jeg var overrasket over at jeg havde Sentry på, var begyndt ikke at aktivere når jeg holder i P-huset.... Oh well, jeg prøver igen næste gang :-D
Ice2EV
Ice2EV Feb 10 '21
Quote from PeterDahl Nu prøvede jeg igen, igen... og det virker fint for mig. Denne gang havde jeg ikke brugt app eller været i nærheden af bilen hele dagen. Der er dog stadig et lille men.... Sentry mode var aktiv og bilen blinkede af mig påvej til ladeporten..... 

Sentry og sentry..... Det var da fordi den havde savnet dig, at den blinkede til dig   ;-) 

PeterDahl
PeterDahl Feb 10 '21
Hej, det er jeg overbevist om er rigtigt :). 

Jeg prøvede lige igen med alt slukket i godt 30 min. Virkede stadig, men skulle holde knappen nede noget længere, måske ~3 sek.
Sider: « 1 2 3