Loading...
dk

2020.48.37.1 | Tesla Forum

HemligNemlig
HemligNemlig Feb 22
Netop modtaget på min S 2015.
Andre der har fået denne?
PeterE
PeterE Feb 22

Også her, lagde den på her til morgen - formegentlig bare smårettelser, jeg kunne ikke se noget større i al fald.

P85DK
P85DK Feb 22

Fik den i fredags. Der er bl.a. ændret på fonten på hastigheden, gearvalgsindikatoren er ny font og flyttet fra højre side til venstre side. Tesla logo er væk og der er sikkert nogle andre ligegyldige ting. Som altid er det det som man ikke kan se der er vigtigt, men det står vel bare uspecificeret som 'mindre rettelser' som sædvanligt.

Forummets indlæg er redigeret af P85DK Feb 22
Gronhund
Gronhund Feb 22

Ja, Har også lige fået den på. Det største er vist, at de har lavet lidt om på toppen og bunden af fører skærmen, så nu skal man lige vende sig til, at temperatur og "gear" indikator har byttet plads.

Ud over det, skulle det være mere visuelt, hvor mange pladser der er ledige på SuperCharger og "T" logo i toppen af den store skærm er er væk.

Hov: Ja altså lige nøjagtig det samme, som lige er blevet skrevet ;-)

Forummets indlæg er redigeret af Gronhund Feb 22
HemligNemlig
HemligNemlig Feb 22

Ok første tur med den nye fw, korrekt er der nu byttet rundt på lidt info som beskrevet ovenfor.
Dernæst er mange ting nu pludselig blåt og når man kører med ap så bremser og accelererer den selv efter skiltene nu, det har min ihverfald aldrig gjort før.
Det er nu angivet med et Max signal.
Den grønne regen bar syntes jeg også nu graduerer i den grønne farve fra mørk til lys hvor jeg husker det som konstant farve før.
Når nu T logo er væk hvordan kommer man så ind i den hemmelige service menu?

Forummets indlæg er redigeret af HemligNemlig Feb 22
Ledsager
Ledsager Feb 23

Ikke bare positivt med alle de hastighedsvisninger lige ved siden af hinanden. Gid man kunne slå visningen af maxhastighed fra. 

P85DK
P85DK Feb 23

+1

PeterE
PeterE Feb 23

Ændringerne kom med 2020.48.37 og 2020.48.37.1 har vist ikke selvstædige release notes - men er bare et samling fejlrettelser. Læs mere her: https://www.notateslaapp.com/software-updates/version/2020.48.37/release-notes 

KimT
KimT Feb 23
Citat fra Ledsager

Ikke bare positivt med alle de hastighedsvisninger lige ved siden af hinanden. Gid man kunne slå visningen af maxhastighed fra. 

Det kan du måske også -> slå autopilot fra....

Under indstillinger, under Autopilot hænger den jo sammen med "Speed Limit", "Offset" 

Jeg har min til +10 km/h, så i en 80 km/h zone visers der 90 km/h max på min.

Men gad vide om den ikke vises hvis man slår autopilot fra, eller man slår Speed Limit Warnings fra.

MOS
MOS May 28

Jeg har lige fået opdateret til 2020.48.37.2. Jeg havde 2020.48.37.1 før. I mine release notes står der de samme release notes som om, jeg stadig kører på *.1. Men under software kan jeg se, at den faktisk nu er på *.2. Er der nogen, der ved, hvad der et nyt ved *.2?

Og er det normalt, at man får sådan en halvt år gammel opdatering? Jeg var også en af de sidste, der fik *.1 opdateringen. Også selvom jeg i sin tid vandt en referral præmie, som var tidlig opdatering af bilen, så har jeg indtil nu ikke oplevet at være blandt de første, der får nye opdateringer. Hvorfor får man ikke bare en af de langt nyere versioner, f.eks. 2021.4.*, som vel har været ude i flere måneder nu?

KimT
KimT May 28

Tror det er en rettelse der er blevet rullet ud ifm. at der var flere der mistede  LTE. Jeg fik den d. 13/5, men tror ikke de har noget klar til os med de helt gamle biler med MCU1 og AP1.

Kan ikke lige finde tråden nu

Edit: Det var vel denne tråd det blev nævnt : http://www.teslaforum.dk/forum/topic/7808?&page=2

Forummets indlæg er redigeret af KimT May 28
PeterE
PeterE May 28
Citat fra MOS

Jeg har lige fået opdateret til 2020.48.37.2. Jeg havde 2020.48.37.1 før. I mine release notes står der de samme release notes som om, jeg stadig kører på *.1. Men under software kan jeg se, at den faktisk nu er på *.2. Er der nogen, der ved, hvad der et nyt ved *.2?

Og er det normalt, at man får sådan en halvt år gammel opdatering? Jeg var også en af de sidste, der fik *.1 opdateringen. Også selvom jeg i sin tid vandt en referral præmie, som var tidlig opdatering af bilen, så har jeg indtil nu ikke oplevet at være blandt de første, der får nye opdateringer. Hvorfor får man ikke bare en af de langt nyere versioner, f.eks. 2021.4.*, som vel har været ude i flere måneder nu?

Det er nok alle dem/os fra gruppesøgsmålet, der nu får laveste prioritet og dermed modtager OTA softwareopdateringerne sidst...jeg fik den også først for et par dage siden. Når det er sagt, så er jeg faktisk meget godt tilfreds med de nyeste versioner af softwaren, som virker væsentligt bedre testet end mange af de forrige. 

MOS
MOS May 28

Jeg har også haft problemer med LTE for et stykke tid siden, men det har virket helt stabilt de seneste par uger. Så jeg tror ikke, det har noget med opdateringen til 2020.48.37.2 at gøre, som jeg fik i dag.

Bianco
Bianco May 28

Var der ikke noget med offentligørelsen af et sikkerhedshul, hvor det var muligt at ændre aircon, sæde og den slags, remote? Fandt link...

Jeg tænker .2 er for at lukke det hul.

https://electrek.co/2021/05/13/tesla-car-hacked-using-drone-patch/