Loading...
dk

Logget ud af YouTube | Tesla Forum

baldur
baldur Mar 11 '21

Jeg er blevet logget ud af YouTube og jeg kan ikke logge ind igen. Jeg får at vide, at min browser ikke er sikker og en anbefaling om at skifte browser.

At jeg er blevet logget ud skyldes sandsynligvis at jeg har ændret mit kodeord til gmail. At jeg ikke kan logge ind igen skyldes tilsyneladende at browseren mangler nogle funktioner, muligvis javascript, som Google mener er nødvendig for at kunne logge ind.

Jeg har muligvis brugt ligeså lang tid på at se YouTube som at køre i bilen. Så det er et ganske alvorligt problem må man forstå :-)

Har i andre også problemer? Hvis du allerede er logget ind, så bør du nok ikke eksperimentere med at logge ud, medmindre du kan undvære funktionaliteten.

DenseH
DenseH Mar 11 '21

Nej det driller. Og nu virker plextv workaround heller ikke mere. Hmmmm. Nogen siger man kan logge ind på sin dropbox (med samme google konto som man bruger til youtube) men har ikke prøvet. Det er godt nok mærkeligt de ikke har fået det rettet. Har stået på længe. Det skulle skyldes at google har strammet op på deres sikkerhed og ikke længere tillader login via indbyggede browsere (beta / ustabile). Tesla kører åbenbart deres google browser i en slags beta mode og det skulle være problemet. Jeg ved ikke helt hvad man skal tro. Men mon ikke snart det bliver løst i en opdatering.

NB. Afløseren for plextv woraround skulle være runescape.com. Login med google konto og så skulle det være løst. Tilsyneladende er der flere der har haft held med den løsning. Synes bare det er lidt træls at skulle bruge workarounds....

Forummets indlæg er redigeret af DenseH Mar 11 '21
baldur
baldur Mar 14 '21

Tak for hintet. Jeg skulle lige have det skåret ud i pap så fandt denne vejledning:

 

https:///...tesla_theater_using/

 

Det er latterligt at Tesla ikke får det fikset. YouTube er stærkt begrænset hvis man ikke er logget ind. Runescape metode virkede for mig og man behøver ikke oprette en konto eller spille Runescape :-)

DenseH
DenseH Mar 14 '21
Fedt det virkede :)
DenseH
DenseH Aug 14 '21
Så ser det ud til at Youtube login virker. Uden alle mulige krumspring. Mit premium login virker direkte i Youtube “app”.
Metguy2000
Metguy2000 Aug 16 '21
Citat fra DenseH Så ser det ud til at Youtube login virker. Uden alle mulige krumspring. Mit premium login virker direkte i Youtube “app”.

Det kan jeg bekræfte, logger bare ind med min sædvanlige Google konto.