Loading...
dk

Autopilot opførelse på M3 | Tesla Forum

ifryflyingfish
ifryflyingfish Aug 7 '21
Citat fra Ice2EV

Anderskj1

Et lifehack herfra.:  Sæt farten til 150, så kan du blive i overhalingsbanen, og kun trække ind når der kommer en virkelig raket. Raketter er der faktisk rigtig langt imellem hvis du selv holder ordentlig tempo.

hokus pokus.

Hvis du prøver at ekperimentere lidt med farten, så vil du opdage at 137 kmt måske er rigeligt i 90% af tiden for ovennævnte operation. 

;-)

Hvis folk kører med nogenlunde hastighed i højre vognbane sætter jeg tit autopilot til 115 og bliver der med autopilot slået til. Rart at slappe af på motorvej uden at skulle skifte bane og korrigere hele tiden.
Hvis jeg har mere travlt og vil skifte mellem vognbanerne, slår jeg bare AP til og fra. Man vænner sig hurtigt til det. Jeg synes, det fungerer fint.

MOS
MOS Aug 7 '21
Citat fra Ice2EV

Et lifehack herfra.:  Sæt farten til 150, så kan du blive i overhalingsbanen, og kun trække ind når der kommer en virkelig raket.

Det er knaldhamrende ulovligt! Jeg ved ikke, hvor du har trukket dit kørekort henne, men ovenstående er ikke bare galt, det er dobbelt galt. Dels er fartgrænsen en maksimums-fartgrænse - ikke en minimums-fartgrænse (det er der mange, der har misforstået). Dels skal man holde længst muligt til højre - en regel, som åbenbart er en folkesport at bryde.

Sider: « 1 2