Tror det er en reklame for FSD abbonnement. Den udløber snart som du kan se i din app. Så skal du have læderet frem
Ingen mail her endnu, men kan se mange har fået det på Tesla forum på Facebook. Tjekkede for software opdateringer og der var en til 2021.4.12 og tænkte at det måske var den da gav det? Har dog ikke tjekket bilen efter opdatering, men kan ikke se noget i app på mobilos. Mon ikke det kommer til alle indenfor et par dage?
Jeg har som alle i andre osse modtaget mailen, men uden beskrivelse af hvordan det kommer til at foregå og hvornår...? men hvis det udløber den 31. og er gratis i 14 dage så burde det jo være i dag.
Der var en periode sidst i december, hvor nye vogne just indregistreret fik det tilbudt på prøvebasis.
Det var ikke noget der blev rullet generelt ud dengang.
Hvis det bliver på abonnement, vil jeg ikke forvente det koster meget under 4-500 kr om måneden. 30000/72 måneder. Man kunne selvfølgelig tænke jamen bilen holder da 15 år, så er det jo halv pris, hvis man dividerer det ud på 144 måneder. Men det er vel ikke i Tesla's interesse.
Jeg har som alle i andre osse modtaget mailen, men uden beskrivelse af hvordan det kommer til at foregå og hvornår...? men hvis det udløber den 31. og er gratis i 14 dage så burde det jo være i dag.
Du skal ind i bilen under Autopilot og slå det til.
Jeg fik enhanced autopilot før jeg fik update til 2021.4.12 så jeg tror ikke det har noget med updates at gøre men bare nye settings Tesla har sendt ud til bilerneIngen mail her endnu, men kan se mange har fået det på Tesla forum på Facebook. Tjekkede for software opdateringer og der var en til 2021.4.12 og tænkte at det måske var den da gav det? Har dog ikke tjekket bilen efter opdatering, men kan ikke se noget i app på mobilos. Mon ikke det kommer til alle indenfor et par dage?
Ja det er ikke imponerende, jeg har lige prøvet en tur og navigate om autopilot slog fra da jeg kom til motortrafikvej :( Den ville også meget gerne ud i andet spor på motorvejen selvom der inden andre biler var på vejen, så den burde jo holde til højre i stedet.
Det er en bug. Når du lige er kørt ud på motorvejen, så vil den altid skifte vognebane en gang til venstre. Herefter vil den foreslå at skifte tilbage igen næsten med det samme. Du kan bare trykke annuller vognbaneskift.
Det er en bug der har været der meget længe. I et år eller mere. De arbejder ikke rigtig på at gøre den bedre. Jeg tror de har alt deres fokus på FSD Beta i USA.
Hvad med Autopark? Er den ringere end en alm. gennemsnitsbilist til f.eks at parallelparkere?Jeg har FSD, den kan kun finde ud af parkere bilen hvis det er mellem 2 biler ... og ikke 2 linjer. Har brugt autopark 3 gange siden jeg købte bilen i december. Det er ikke tit den fanger p-pladsen.Og virker Summon overhovedet i DK?
Jeg har sjovt nok slet ikke fået det tilbudt endnu. Gad vide om det er fordi jeg er på HW 2,5. Det virker dog ikke som om jeg går glip af det store.
Har du checket om du kan aktivere det under indstillinger?
Jeg har sjovt nok slet ikke fået det tilbudt endnu. Gad vide om det er fordi jeg er på HW 2,5. Det virker dog ikke som om jeg går glip af det store.HW2.5 Model 3'er får det også, så det er ikke pga. At du har HW2.5 at du ikke har fået EAP trial