Loading...
dk

Upræcis app lokation.. | Tesla Forum

jpx
jpx Mar 25 '21

Hej,

Når min bil er ude at køre, og jeg via app'en går ind under Lokation, viser den som regl den korrekte position - men kun i ganske få sekunder, for så at hoppe til f.eks. det Indiske ocean eller oppe omkring det nordøstlige hjørne af Rusland... 

Tekstboksen nederest viser altid korrekt - men kortet "hopper og danser".. Jeg har haft genstartet app'en og telefonen, men jeg er i tvivl om det er noget jeg skal kontakte Tesla omkring.. 

Forummets indlæg er redigeret af jpx Mar 25 '21
Ice2EV
Ice2EV Mar 25 '21

Har aldrig kigget mere end få sekunder, hvis man lige skal se om aftensmaden skal til at være klar.

Men har aldrig bemærket det scenarie. Måske fordi jeg ikke har kigget længe nok.

KimT
KimT Mar 25 '21

Det oplever jeg også tit

kleine100
kleine100 Mar 25 '21
Ha! Det har jeg sku aldrig oplevet på, og jeg har kigget på bilens lokationen i mere end et par sekunder. 
PeterE
PeterE Mar 26 '21

@jpx, telefonen er på wifi - er det bilens wifi? Jeg ville prøve på en anden telefon, og jeg ville forsøge uden at have et - eventuelt forstyrrende - netværk imellem. Jeg har kun haft problemer med placering i app'en hvis jeg holder under jorden, og det er vist naturlig nok.

Ice2EV
Ice2EV Mar 26 '21

@PeterE er det langt nok under jorden, er det jo også på den anden side, måske endda helt i kina  ;-)

PeterE
PeterE Mar 28 '21
Citat fra Ice2EV

@PeterE er det langt nok under jorden, er det jo også på den anden side, måske endda helt i kina  ;-)

:))))
jpx
jpx Mar 31 '21

Tak for svarene :) 

PeterE; Det er mit eget wifi, men på 4G er det samme problematik. Selv hvis bilen er på E45, hopper app'ens grafiske visning til midt i ingenting / Rusland etc... 

Men det er jo heldigvis ikke verdens største problem, bare en sær opførsel. 

God aften derude!