Har prøvet med en rebot...
Er engang stødt på den her - ved ikke om det virker : https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/how-to-force-clock-update.164984/
@CHR2020: tænker min mobil viser rigtig tid, ellers var ungerne kommet en time for sent i skole ;-) Uret viste rigtig tid ved skifte til sommertid. Så det er noget der er sket inden for de sidste par dage...det er konen som har kørt i vidunderet, så ved ikke præcis hvornår det kan være sket. @KimT: ville lige prøve det trick du henviste til, men i samme øjeblik jeg satte mig ind i bilen, så viste uret den rigtige tid...spøjst. Nu har jeg dog fået en ny fejl. Jeg bliver oprigtigt træt af denne her bil :-(
Jeg har også haft den fejl. En genstart af bilen hjalp. Oprettede service ticket. Fik at vide der var noget fejlkommunikation med teleudbyderen
Ang. forkert tid, så lyder det som GPS signalet har manglet i en periode, samme som jeg oplevede i garagen.Ville være fedt hvis man fik besked om manglende/dårligt GPS- og mobilsignal, fremfor en en masse afledte fejl. Som bruger tror man jo straks at noget alvorligt er galt. Men hvis det bare er et manglende signal fordi man har parkeret et sted hvor der kan forekomme “black-spots” så er problemet jo hurtigt løst.
Ang. SOS fejlen, så opstår det, hvis der ikke er mobilsignal overhovedet. Den kommer igen :)