Nej. Det er den seneste pris og enig i at den er fair.
Fik du prisen i app'en? Har selv booket mobile service til CCS opgradering i app'en men har efter et par uger stadig ikke set en pris i app'en.
Du bør huske på, at ladehastigheden stadig er den samme, lave hastighed, som du er vant til. ;-( Også selvom du med CCS får adgang til SuC v3.
Om det er prisen værd, er vel individuelt. Det kommer nok an på, hvor meget man reelt vil få brugt muligheden for at lade på CCS-ladere. Personligt ville jeg nok kun undtagelsesvist lade på andre hurtigladere end Teslas SuC. Jeg vil normalt indrette min tur efter at lade, hvor jeg kan få strømmen gratis, hvis muligt. Så den store forskel vil nok være at få adgang til Teslas SuC v3 ladestationer, som der ikke er mange af endnu, men der bliver efterhånden flere. Der er specielt relevant, hvis du kører til udkants-Europa, hvor der ikke er SuC v2 og sikkert heller aldrig kommer det.
Måske bør du også overveje, hvor længe, du har tænkt dig at beholde bilen.
Ja, fik "tilbud" i app'en
Åbnede lige app'en og så også at der lå et generelt CCS tilbud i indbakken. Så er det bare servicecentret der er langsomme til at opdatere den tid jeg i forvejen havde booket med en pris.
I øvrigt så bliver alle nye Supercharger stationer V3 så det er en no brainer at få CCS opgradering bare af den anledning. På verdensplan åbner Tesla pt. et par nye SuC stationer hver dag og med de nye der kommer i DK og Europa vil jeg ikke gå glip af den ekstra bekvemmelighed.
Fik også "tilbudet" selvom jeg for længst har fået opdateret. Så den er vist sendt ud til alle S/X ejer
fik også mail, selvom jeg har en ny S fra 2020 og den har ladet med CCS et par gange via adapteren der fulgte med... :-)
Hej HJJ - du er ikke den eneste. Min MS Raven er fra november 2019 og adapteren blev leveret med bilen - alligevel fik jeg besked i appen om at min Tesla ikke var kompatibel og fik tilbudt opgraderingen. Support beklagede, og fortalte, at mange havde fået beskeden ved en fejl.
Jeg tror, det fungerer sådan, at du ikke kan se SuC v3 i navigationen, medmindre du har CCS-opgraderingen. Den viser dig altså kun de SuC, der er kompatible med din bil.