Loading...
dk

ladeport Model 3.. problemer | Tesla Forum

Rasmusdc
Rasmusdc May 29

Nu endnu et problem til den utallige mængde af problemer på min model 3, når skal alligevel ned og have fikset forsædet fordi når den står helt tilbage så kommer der hele tiden sådan nogle "smæld" når du kører, selv uden vægt på. (kendt fejl)

nåh men det reelle problem.

Jeg får den der gængse CP_a051 fejl, og ja mit metal stykke sidder stadig fint i chargeporten..

det betyder jo så jeg ikke kan åbne den med touch, det har drillet lidt periodisk siden jeg har fået bilen.. så havde egentligt vænnet mig til at bruge knappen inde i bilen, for der er jo alligevel så meget andet der ikke virker.

https://share.icloud.com/photos/0Tceger7WumPMMr_6mtu-nIug

det lyder enten som om den forsøge at skubbe "ladeporten" længere ind end den kan være, eller der er en eller anden lås der forsøger at engage op til flere gange.. kommer 4+ gange efter porten er låst hver gang..

har smidt den ind i den næste service aftale, og skrevet til dem om de vil have den ind før, så må de jo selv tage ansvaret for det-

Lige til info som alt andet på den her bil, så har man behandlet det med "silkehansker på" så den har ikke været "presset i" selvom det kan lukke den, eller på anden måde lukket med andet end APP eller når jeg satte mig ind i bilen, faktisk den måde jeg bruger mest. (den lukker jo automatisk når jeg piller laderen ud). 

Forummets indlæg er redigeret af Rasmusdc May 29
CHR2020
CHR2020 May 30
Det er lidt af en klagesang eller stiller du et reelt spørgsmål? 

Tænker ikke du når langt med at klage over din Tesla herinde. Omvendt, 7-9-13, så har jeg endnu ikke haft problemer med min M3, så måske jeg bare er heldig eller du bare er uheldig.

Men derfor skal bilen stadig være i orden, så det er bare med at få den til sevice!

Forummets indlæg er redigeret af CHR2020 May 30
cth
cth May 30

Alle bilmærker har mandagsbiler. Lidt et lotteri om man bliver ramt af det.

Jeg ville da få Tesla til at kigge på alle de fejl der er og blive ved med at holde dem til ilden.

Men jeg ved også godt det er møj besværligt, med deres L....  app tidsbestillings procedure.