Loading...
dk

Volumen knap / scroll wheel knækket | Tesla Forum

TJ1
TJ1 Jun 6 '21

Kære forum

Jeg er vel nummer 2500 i køen af Tesla S ejere som har et knækket scoll wheel. 

Få minutters googling indikerer dette er en generel ting, som desværre koster meget at få fikset hos tesla. 

Med blot en smule fingersnilde til at skille ting af og skifte en stump ud, kunn ejge håpbe på at nogen i dette forum kan pege en sted ud stump kan købes ( uden om tesla evt) eller give vejledning. 

Det kunne lyde som om det er en metal stift der knækker i noget plastik. 

om vi er i 3 d print, bore/lime, ny stift eller hvad. 

Det bør ikke koste ret meget...

foreslag og henvisninger søges..

HemligNemlig
HemligNemlig Jun 6 '21
Har du undersøgt hvad du skal give for dimsen hos Tesla?
Jeg har da købt reservedele hos dem uden problemer
mbk
mbk Jun 6 '21

Hvis det er akslen der er knækket, så mener jeg at have set nogen erstatte den med en metal stang.

Alternativt så bestil hele konstruktionen med knapper som reservedel. Jeg har haft success med at købe reservedele direkte fra Tesla, skrev part number ind i App'en under service og fik et kald, priserne var helt rimelige.

Forummets indlæg er redigeret af mbk Jun 6 '21
TJ1
TJ1 Jun 6 '21

Jeg har ikke haft fat i tesla endnu. Kun læst i diverse amerikanske forums hvor der berettes om en pris på 200 - 300 dollars for stumpen. Jeg har haft ret store problemer generelt med at komme igennem til tesla århus. Jeg ender i en engelsk sproget omstilling. 

Er der en direkte vej til Tesla Århus ?

Jeg har mødt fin service de par gange jeg har været der. også for køb af en reservedel til en dør.

MOS
MOS Jun 6 '21

Prøv evt. på noreply@tesla.com ;->

Spøg til side... Jeg ville nok starte her:

Aarhus_Service@tesla.com

Aarhus_Parts@tesla.com

Gronhund
Gronhund Jun 7 '21

Det er ikke en reservedel ved Tesla mere. Det er en udskiftning. Du har sikkert den originale hjul/knap-op/knap-ned. Da mit ene hjul gik i stykker (under garantien) skiftede de begge sider til det nye hjul/knap-op/knap-ned.

PeterE
PeterE Jun 7 '21

Opret en service/supportsag via app'en  - min erfaring er at jeg hører fra Tesla Service seneste dagen efter. Og de har både priser, kalender og mulighed for at sende en Ranger ud.

mbk
mbk Jun 8 '21
Citat fra PeterE

Opret en service/supportsag via app'en  - min erfaring er at jeg hører fra Tesla Service seneste dagen efter. Og de har både priser, kalender og mulighed for at sende en Ranger ud.

Som Peter siger, bare opret en aftale i App hvor du spørger til reservedelen, så ringer de dagen efter.