Loading...
dk

Musikken spiller når jeg åbner bilen | Tesla Forum

Ledsager
Ledsager Jun 21 '21

Mit musikanlæg i Model S 2015 opfører sig underligt. Uanset om der er hørt musik under forrige kørsel og den er blevet afbrud inden jeg steg ud af bilen, begynder musikken fra Spotify at spille når jeg åbner bilen næste gang

Er der andre der har oplevet noget lignende eller kan give en forklaring på fænomenet?

NOELON
NOELON Jun 22 '21

Min gør det samme af og til. Dog ikke Spotify, men en tilfældig radio station. Jeg kan ikke se noget mønster og derfor heller ingen forklaring. 

webercarbmann
webercarbmann Jun 22 '21

Hvis det var Metallica / Battery eller noget Monthy Pyton der uden varsel blev afspillet, ville det helt sikkert ikke være tilfældigt og til at død at grin over. :)    Sorry - jeg kan godt se at det er anstrængende. 

Havde lejet min TMS ud sidste sommer og lejeren var helt vil med....  Shakin Stevens.  Han have lagt 20 numre med den omtalte kunstner til min playliste..... :(   For fanden da. 

griffel
griffel Jun 23 '21

Det er utroligt, de ikke har fået styr på, at den bare skal fortsætte hvor den slap. Hvis den var stoppet, skal den forblive stoppet, og hvis jeg hørte P1, så skal den ikke starte med The Voice næste gang jeg åbner døren.

På en måde er det fedt den starter såsnart døren åbnes (hvis den altså kunne finde ud af at forholde sig som beskrevet ovenfor). Bortset fra hvis man hører en podcast eller lydbog fra telefonen og bare lige skal hente noget i bilen. Der ville det være smart om den ventede til den registrerede at man har sat sig i sædet