Loading...
dk

Undgå T-Hansen's gummibeskyttere til donkraft... (BROWSERFEJL - BEKLAGER DOBBELTE INDLÆG). | Tesla Forum

HrMogensen
HrMogensen Jun 29 '21

Det kan være nogle har fået et heldigere batch end mig, men da jeg første gang benyttede en af disse gummibeskyttere oplevede jeg følgende:

1) Knoppen (der går op i undervognen) er for lang. Dette har jeg tidligere læst her på forum og den blev blot skåret til. 

2) Når bilen er løftet mere end et par minutter så begynder gummibeskytteren at udbøje (lave et U). Hermed bliver plastikskinnen der løber fra for til baghjul deformeret.

Jeg skyndte mig at blive færdig med bremseservice og montering af hjul - heldigvis var udbøjningen af plastlisten ikke lang tid nok til at gøre permanent skade. Smed gummibeskytterne tilbage til T-hansn som meldte at de aldrig havde hørt om dette problem før. Jeg foreslog dem at stoppe med at sælge dem før de fik en kunde der havde fået ødelagt plastskinnen.

Til inspiration har jeg selv drejet en klods i alu (se fotos) på job og tilføjet en kraftig gummiring. Der er i forvejen en gummiplade på donkraftens løfteplade.

Forummets indlæg er redigeret af HrMogensen Jun 29 '21