Hvis det er en performance, så har den helt sikkert ikke LFP-batteri. LFP-batterier har lavere energidensitet og bruges kun til SR+ modellerne.
Fedt! Tak for bekræftelsen.
Som jeg er oplyst, kommer alle TM3’er fra Kina indtil Giga Berlin er i drift. Jeg har, som dig, bestilt en M3P til levering i september og den er fra Kina, kan jeg se på VIN-nummeret.
Mht. batteriet, ved jeg det ikke, men det er vist kun Sr+ der er med LFP-batteri.
For mig er bilen meget fed som den er, men måtter og bagagerumsbakker er et must for mig. Dertil finde der også nogle rumdelere til midterkonsollen, der vist er meget praktisk. Jeg køber det hele på tesla’s hjemmeside.
Held og lykke med din nye bil!
Jeg håber lidt du har ret, da jeg hører at samle kvaliteten i Kina er lidt bedre end hvad den har været i Freemont, USA.
Jeg har også set mig lun på rumdeleren til midterkonsollen, tror dog jeg ender med at bestille den fra Amazon, da den nok er billigere der :)
Tak og lige over! Har endnu ikke fået VIN, men den skulle meget gerne være på vej til DK - det var det jeg fik at vide sidst jeg ringede til Tesla for en status.
Dem her vil du ikke fortryde at du købte. Det er ganske simpelt de bedste all weather måtter jeg nogensinde har set/købt. (mine er dog et andet mærke, men der er såvidt jeg kan se ikke nogen forskel ud over prisen var noget højere)
https:///...ts-for-tesla-model-3
Jeg har købt de måtter som Ice2EV linker til og stemmer i at de er et must buy. Jeg har købt til trunk og frunk også, og vil også klart anbefale dem.
Jeg har ikke selv købt noget andet og føler egentligt ikke at jeg har brug for det lige nu.
Er det fordi at måtterne der kommer ab fabrik, er l*rt eller hvad er begrundelsen for at købe yderligere måtter? Jeg har selv kigget på måtter til hhv. Trunk og Frunk og tænker også at de forbliver på købslisten. @PeterDahl, er det også fra TapTes du har købt til frunk og trunk? :)