Kom til Middelfart SUC med 17% og startede med 80 KW og kom ikke over...
Synes nu at jeg plejer at lade med 142 KW, selvom jeg er kommet ind med mere strøm end 17%.
Vi var kun 4 der ladede og jeg havde egen stander.
Synes nu at jeg plejer at lade med 142 KW, selvom jeg er kommet ind med mere strøm end 17%.
Ok... så det var ikke kun mig.
Ikke at det betød noget.... ungerne forlangte alligevel et MAC D. besøg så vi havde rigelig tid :-)
Specielt da MAC D var fyldt med skuffede Brøndby fans efter OB kampen.
Så kø var lang.
Lyder skidt, hvis den nedsatte ladehastighed nu både rammer gamle og også nyere biler. Din S er fra 2020 som jeg husker det? Det kan selvfølgelig også være alt muligt andet, men har du talt med Tesla og fejlmeldt det? Det kunne faktisk være en banal softwarefejl...
Specielt da MAC D var fyldt med skuffede Brøndby fans efter OB kampen.
Så kø var lang.
De der Brøndby fans, det er da ikke retningssansen der er tunet helt ind, hvis de er kørt på MCD i Middelfart på vejen hjem?!
Men har gennem tiden hørt mange klage over Middelfart's ladeniveau. Ligesom jeg selv oplevede meget begrænset med saft, da jeg var forbi i vinters med vores model 3.
Bemærker ligeledes at Tesla route planner ofte planlægger efter Hedensted istedet for Middelfart. I hvertfald de 4-5 gange jeg var i behov for juice i foråret kommende forbi disse.
De sidste gange jeg har ladet i Middelfart har det været med samme KW som i både Hedensted og Slagelse. Hvilket vil sige lige langsomt...
/Martin