Loading...
dk

Ny version af Tesla app | Tesla Forum

HemligNemlig
HemligNemlig Aug 26
Kan i heller ikke styre opladning i den helt nye version der kom i dag?
Den er bare greyed out hos mig
jpx
jpx Aug 26

Nej, det ser fint ud her. Måske en genstart af telefonen kan hjælpe?

Jeg kan starte opladningen fra app'en og endelig kan man se %-tallet, og så 'snapper' den til 70% og 80%. En ret god opdatering syntes jeg.

HemligNemlig
HemligNemlig Aug 26
Ja Update ser lækker ud og den ser også kablet er tilsluttet. Kan styre opladning fra teslafi men ikke længere direkte fra Tesla. Underligt det virkede uden problemer i går på den gamle version.

Forummets indlæg er redigeret af HemligNemlig Aug 26
Micmex
Micmex Aug 27

Virker fint her

cth
cth Aug 27

https://electrek.co/2021/08/25/tesla-releases-new-mobile-app-ui-refresh-tons-features/?fbclid=IwAR23EIA6nrnwnrMJJboe4R61gNyTcGPUpOprNcdts0fz4Dp3sD2smLxlixk

Min gamle android synes dog ikke at kunne finde en ny app

Forummets indlæg er redigeret af cth Aug 27
tintin
tintin Aug 27

Ser ud til at den nye version ikke er kompatibel med huawei

PeterE
PeterE Aug 27

Hvad er det nye egentlig? Jeg har ingen ny version til iPhone, og at man kan se kablet - det har man da kunne se længe? :)

cth
cth Aug 27

ja jeg har også haft kabel længe..

Jeg ved kun at min app er den samme som jeg har haft længe og hvis der er kommet en ny i dag så har jeg ikke fået den i minplay butik

HemligNemlig
HemligNemlig Aug 27
Det har intet med at kablet vises at gøre. Jeg skriver det med kablet fordi charge muligheden sket ikke er tilgængelig for mig inden nye version på trods af at den kan se at den sidder til opladning illustreret af kablet. Som i kan se på billedet er hele charge menu greyed out og kan ikke vælges.
Det nye i iPhone app er anden visuel illustrering af bilen i de forskellige menuer og så lod jeg mærke til at man nu kunne se både inde og ude temperatur det mener jeg ikke jeg har kunnet i versionen lige før kun inde temp.
KimT
KimT Aug 27

Der er lige kommet en version 4.0.1

cth
cth Aug 28

Hmm.. 3.10 version af app er den jeg ser i google play butik og den jeg har på tlf.

Nå lige meget... mangler jo ikke noget i app.

Forummets indlæg er redigeret af cth Aug 28
HemligNemlig
HemligNemlig Aug 28
Har lige opdateret til 4.0.1 når den kommer så hurtigt måned have opdaget der var fejl.
Prøvede i går med 4.0.0 at tage kablet fra og kære en tur ig sætte det til igen. Så kom der liv i den ig jeg kunne styre opladningen. Da jeg skal på en længere tur i dag ville jeg i nat sætte den op til 100% men så var den låst igen ig jeg kunne intet styre med opladningen men fint via teslafi app. Ser lige om 4.0.1 retter det.
P85DK
P85DK Sep 11

Hvad er egentlig forbedringen med den nye app? Informationer der før stod klart og tydeligt, så som SoC, KM tal etc. er nu skrevet så småt at folk med begyndede øjenrollator behov og menukortlæsnings udfordringer har svært ved at finde dem.

Er der noget nyt i app'en?

Forummets indlæg er redigeret af P85DK Sep 11
Cubic
Cubic Sep 11
Citat fra P85DK

Hvad er egentlig forbedringen med den nye app? Informationer der før stod klart og tydeligt, så som SoC, KM tal etc. er nu skrevet så småt at folk med begyndede øjenrollator behov og menukortlæsnings udfordringer har svært ved at finde dem.

Er der noget nyt i app'en?

Når jeg læser det (med øjenrollator) er der ikke noget nyt, måske det bare er forbedringer/optimeringer af  softwaren.
cth
cth Sep 12

En dag får jeg den måske også :-)

https:///...-android-coming-soon

jramskov
jramskov Sep 12

Øjenrollator :D :D :D

Edit: @P85DK - Så vidt jeg har hørt er der en forbedring for folk med to Teslaer.

Forummets indlæg er redigeret af jramskov Sep 12
cth
cth Sep 13

Jeg synes at huske jeg har læst herinde, at nogen bruger en app der kan holde styr på ens strømforbrug i bilen og ladninger.

Noget 3. parts...

Kunne godt tænke mig at have lidt mere styr på hvor jeg har ladet.

Hjemme

SuC

på arbejdet

Eller andre steder

HemligNemlig
HemligNemlig Sep 13
@cth, teslafi
Gyzz
Gyzz Sep 14

Hrmmm føler mig stadig lidt dum når min smarte bil sender mig en besked om at jeg har glemt at lukke vinduerne, men jeg ikke kan bede den op at rulle dem op ..... ;-) eller gør det automatisk hvis det begynder at regne ;-O

ellers ligner funktionerne næsten sig selv, men med lidt forberedelse til at kunne tilkøbe funktioner osv. over "over the air".

//Kristian

jramskov
jramskov Sep 14

@Gryzz: Kan "Vent" funktionen under "Controls" måske klare det?

Sider: 1 2 »