Nej, det ser fint ud her. Måske en genstart af telefonen kan hjælpe?
Jeg kan starte opladningen fra app'en og endelig kan man se %-tallet, og så 'snapper' den til 70% og 80%. En ret god opdatering syntes jeg.
Hvad er det nye egentlig? Jeg har ingen ny version til iPhone, og at man kan se kablet - det har man da kunne se længe? :)
ja jeg har også haft kabel længe..
Jeg ved kun at min app er den samme som jeg har haft længe og hvis der er kommet en ny i dag så har jeg ikke fået den i minplay butik
Hvad er egentlig forbedringen med den nye app? Informationer der før stod klart og tydeligt, så som SoC, KM tal etc. er nu skrevet så småt at folk med begyndede øjenrollator behov og menukortlæsnings udfordringer har svært ved at finde dem.
Er der noget nyt i app'en?
Hvad er egentlig forbedringen med den nye app? Informationer der før stod klart og tydeligt, så som SoC, KM tal etc. er nu skrevet så småt at folk med begyndede øjenrollator behov og menukortlæsnings udfordringer har svært ved at finde dem.
Er der noget nyt i app'en?
Når jeg læser det (med øjenrollator) er der ikke noget nyt, måske det bare er forbedringer/optimeringer af softwaren.
Jeg synes at huske jeg har læst herinde, at nogen bruger en app der kan holde styr på ens strømforbrug i bilen og ladninger.
Noget 3. parts...
Kunne godt tænke mig at have lidt mere styr på hvor jeg har ladet.
Hjemme
SuC
på arbejdet
Eller andre steder
Hrmmm føler mig stadig lidt dum når min smarte bil sender mig en besked om at jeg har glemt at lukke vinduerne, men jeg ikke kan bede den op at rulle dem op ..... ;-) eller gør det automatisk hvis det begynder at regne ;-O
ellers ligner funktionerne næsten sig selv, men med lidt forberedelse til at kunne tilkøbe funktioner osv. over "over the air".
//Kristian