Hej Folkens.
Ved ikke lige hvornår, men har lige opdaget der er dukket en carwash knap op i menuen service(tror jeg det var).
Den slår bla. sentry fra, max fart 15 kmt, lukker vinduer, låser ladeklap, slår autoviskere fra etc.
Sjovt nok har jeg aldrig givet det en tanke, at ladeklap kunne åbne når børsten skubber på den.

