Loading...
dk

Spotify og login | Tesla Forum

T3S7A
T3S7A Nov 5 '21

Nogen som bruger Spotify, med Tesla login ( Dvs ikke eget Spotify login ), som kan bruge Spotify via Standard connectivity og Wifi deling? 

DenseH
DenseH Nov 5 '21
@T3S7A Hmm. Vi har godt nok premium connectivity (PC). Men kan i hvert fald bruge wifi. Mener at Spotify er en del af PC. Men er ikke sikker. Det giver vel mening at man skal betale på en eller anden måde.
T3S7A
T3S7A Nov 5 '21
Citat fra DenseH @T3S7A Hmm. Vi har godt nok premium connectivity (PC). Men kan i hvert fald bruge wifi. Mener at Spotify er en del af PC. Men er ikke sikker. Det giver vel mening at man skal betale på en eller anden måde.

Så du har ikke eget Spotify login? Men Tesla Login og PC?  

DenseH
DenseH Nov 5 '21
@T3S7A Yep. Lidt mærkeligt. Vi har Spotify uden reklamer og betaler ikke for det. Gad vidst om det er med i det 1 års fri PC vi fik med til bilen. Pas. Det vil vise sig om en måned.
Jens_N_B
Jens_N_B Nov 5 '21

Tesla ændrede det på et tidspunkt, jeg er usikker på hvornår. Efter ændringen skal man have eget Spotify login for at bruge Spotify, PC eller ej.
Jeg kan i min bil fra 3/2019 bruge Spotify med Tesla login med og uden PC, Uden PC kræves adgang til internet via Wi-Fi for at bruge Spotify
https://www.tesla.com/da_DK/support/connectivity

fmm1000
fmm1000 Nov 6 '21
Jens, jeg ved ikke om det du skriver kun gælder nyere biler. Jeg kører Spotify i en gammel Model S med Tesla login. Virker fint.