Hej, jeg har en Tesla Wall Charger Gen 2 som jeg får sat en bimåler foran. Hvem er lettest/bedst at bruge til indrapportering af målerstand som kan håndtere refusionen? Jeg synes kun jeg kan finde løsninger der baserer sig på andre ladestandere.
Hej, jeg har en Tesla Wall Charger Gen 2 som jeg får sat en bimåler foran. Hvem er lettest/bedst at bruge til indrapportering af målerstand som kan håndtere refusionen? Jeg synes kun jeg kan finde løsninger der baserer sig på andre ladestandere.
Der har du nok ingen held. Skat forlanger at måleren er indbygget. Ellers kan du jo monteret et strømudtag mellem ladeboks og bimåler
Det kan godt være at skat syntes det, men det er noget fis. Man kan jo bare montere et stik efter måleren i EVSE'en så teknisk er der ingen forskel, hvis folk vil snyde så kan de gøre det med begge løsningerDer har du nok ingen held. Skat forlanger at måleren er indbygget. Ellers kan du jo monteret et strømudtag mellem ladeboks og bimåler
Det er noget pjat.. det er som captainchaos skriver muligt at snyde uanset hvor tæller sidder.