Loading...
dk

Tesla Service - i Hillerød og netop nu i min indkørsel | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Teslaforum: Diverse » Ris & Ros
PeterE
PeterE Dec 29 '21
Skulle have a) opgraderet modem til LTE/4/5G og have installeret CCS adaptor på min Model S. Fik en juletid 22.dec i Hillerød. God service, startede til tiden og sluttede også som aftalt. Fast pris. Detaljer aftalt i app’en og på sms.  

Bestilte så b) tid til at få skiftet mine forreste dørhåndtag, som begge var mere og mere ustabile. Nemt at få en tid og havde allerede godkendt prisen i app’en og regnede med at tage til Kirstinehøj allerede mandag 3.januar 2022. Blev ringet op af Tesla, som ville høre om de ikke skulle komme 29.dec og skifte håndtagene hjemme hos mig. Og tak til det.  

Malta ringede på vejen til mig i Espergærde og landede i Tesla Service bilen præcis som aftalt, fik en kop kaffe og skiftede de to håndtag som aftalt. Endnu en god oplevelse. Tak :)

(og ja, jeg er del af gruppesøgsmålet imod Tesla for nedsat hastighed, men det ændre altså ikke at jeg er meget tilfreds med Tesla Service anno 2021. De har på nogle år markant ændret deres tilgang til service, og det vil jeg gerne anerkende)

cth
cth Dec 29 '21

Har ved mindst 2 servicebesøg påpeget trækaksler er defekte. 3 gang accepterede de.

Men så skulle de bestilles. 4 besøg er de skiftet.

Førersæde bund skulle også skiftes. var ikke kommet.

Fik ny tid til sædeskift.

2 dage før aflyst da sæde ikke var kommet.

Skulle i øvrigt have tjekket trækaksler igen da de ikke har lavet det ordentligt første gang eller kun den ene side.

Så nu venter jeg igen...

Derudover er det lidt tunge at få en lånebil ud af... de siger det tager under 4 timer og så holder det ikke alligevel.

Men så gider man jo ikke køre.

Jeg er sådan set ikke utilfreds og de mange gange hos Tesla foregår i min arb. tid.

Sidder bare og arb. hos dem.

Men jeg er bare ikke specielt imponeret :-)