Loading...
dk

Tagbøjler model s | Tesla Forum

TBElvogn
TBElvogn Jan 7 '22

Hvilke tagbøjler kan i anbefale? Skal have ski på taget…. Om et par uger. 

dur de org 6mm eller 8 mm gevind i taget under plasdækselet ?? Mvh TB

cth
cth Jan 7 '22

Hvis du har krog på ville jeg sætte stativ på der og spænde ski fast på tværs.

Har set et par model S'er med det setup sidst jeg var gennem Tyskland.

TBElvogn
TBElvogn Jan 7 '22

Ja, men ingen krog ,-(

KimT
KimT Jan 7 '22

Hvornår er bilen fra ? De skiftede jo soltaget ud omkring sommer '15. Min kollega fik hans lige før sommerferien '15 og jeg i sep. '15. Vi havde ikke det samme soltag, og derfor kunne whispbars ikke bare flyttes mellem bilerne.

Men kik her om du kan låne nogle : http://www.teslaforum.dk/forum/57

Johannelund
Johannelund Jan 7 '22
Hvorfor købe Teslas Whispbars når man kan købe tilsvarende fra Thule til 1/2 pris, og det er rigtig at der findes 2 forskellige befæstninger afhængig om det er det nye soltag eftersommer 2015, eller før, men befæstningerne koster omkring 300 kr hos thansen til Thule
Og køber du Thule har man hele Thules produktkataloget at vælge imellem, tagboxe, cykelholder, kajakholder og du fortsætter bare.
Men jeg har ny efterfølgende fået monteret træk på min TMS via Hinnerup Auto, da en elcykel er vanskelig at løfte op på taget, uden at skramme bilen
webercarbmann
webercarbmann Jan 7 '22

Hej TBElvogn

Jeg har et sæt Whispbars med Skiholdere du kan låne.  Har beslag til både tidlige og sene modeller.  Bor i Tølløse.  Vh Peter

TBElvogn
TBElvogn Jan 7 '22

Hej alle tak for gode råd…har fundet go løsning.. også tak til dig Peter.. men Tølløse er for langt i forhold til Horsens.. mvhTB