Loading...
en

Til salg:Tesla Model S 350 kW P85+ PRIS kr.730.000.-

Ruud
Ruud Dec 11 '14

Rigtig fin Model S P85+ i grøn metal fra 4 mdr. 2014 med stort set alt i udstyr: 21" sommerhjul, 19" cyclone vinterhjul, sorte performance læder/alcantara sæder, carbon fiber decor, twin chargers, supercharger enabled, tech pakke, parkeringsensor for+bag, bakkamera, vinterpakke, store lydanlæg, luftundervogn, lyspakke, sikkerhedspakke og hattehylde.
Nypris 942.250 kr. du sparer derfor ca. 215.000 kr!
Se vedhæftet udstyrsliste.
Pris kr. 730.000,-

The Forum post is edited by Ruud Feb 5 '15
120281
120281 Dec 11 '14
Godt råd. Skriv det er en P85+. For den er jo mere værd en P85. Der er andre til salg til 750 i dk men de er også ældre og kørt mere. Spændt på at se om der er nogen køber til den i DK.

Held og lykke med salget. Gerne meld tilbage med salgspris når den er solgt, mere til min egen info når man jagter brugt.
Ruud
Ruud Dec 11 '14

tak, det får jeg lige rettet :)

FrederikC
FrederikC Dec 12 '14
Forstår ikke hvordan den kan tabe 170k på 8 måneder, det er jo helt sindssygt!
DeaconWP
DeaconWP Dec 12 '14

Frederik. Jeg tror sælger kan se det som et kombineret beløb. Noget kan argumenteres som et tab på den bil han har. Resten kan man begrunde som en ekstra udgift for at få den nyeste bil. Så måske kan de 100.000 være en overvejelse til en lidt højere indkøbspris på den nye. Sælges bilen ikke, kan der jo ikke købes en ny… Er jeg helt ude i skoven?

Kristian70k
Kristian70k Dec 12 '14

Ved jeg ikke Deacon, er der træer?

Maho
Maho Dec 12 '14

Hæ Hæ..... :-)

Hejgaard
Hejgaard Dec 12 '14

Super bil og en god pris

DeaconWP
DeaconWP Dec 12 '14

Ja, ingen tvivl om, at det er en rigtig god handel, hvis man vil have sig en nyere model S.

Jeg kunne fristes til at sælge Chevrolet Sparken og købe denne som en "venteBil", inden X'eren kommer.

Må hellere lige skrive til hustruen….

The Forum post is edited by DeaconWP Dec 12 '14
KS
KS Dec 12 '14

@DeaconWP: Det med at sælge inden man køber, er vel kun relevant såfremt man har noget i klemme eller risikerer at have det. Jeg har også min til salg (dog kun her via forum), for jeg ønsker egentligt ikke at sælge den medmindre det rigtige tilbud kommer. Og får jeg skudt den af inden min D kommer skal jeg jo bare ud og leje noget andet, og eneste alternativ er en ICE - ikke relevant. Derfor vil det mest optimale for mig være at sælge efter jeg har fået leveret, så skal jeg vente, så venter jeg. Er heldigvis i den situation at jeg ikke skal have hjælp af banken, for at få min nummer 2. Vil dog helst have pengene i banken, men vil ikke ud og køre en ICE hvis muligt at undgå..

DeaconWP
DeaconWP Dec 12 '14

Forståeligt Ken. Det er nok svært at stille sig tilfreds med en ikke Tesla bil, når man først er startet op på det. Men for mit vedkommende, ville det nok være svært at have 2 styk Tesla på en gang. Dog har jeg aldrig regnet på den tanke...

Og leje i mellemliggende periode, er jo også en udgift. 

For hver måned der går til X kommer, er der jo lidt mere opsparing at lægge oveni depositummet. Så er retsbeløbet ikke det vilde.. Skal jeg have denne S nu, skal jeg finde de 500K i banken, for jeg må jo nok hellere lade depositummet blive hos Tesla.

Nå, hustruen siger nok NEJ! alligevel. :-)

jonasboege
jonasboege Oct 5 '16

Nå, hustruen siger nok NEJ! alligevel. :-)

Så vidt jeg har kunne følge med de seneste år - så har hun vist ikke sagt NEJ! med et ordentligt udråbstegn! ...