Tillykke med dem! I skulle have taget imod da jeg tilbød Tesla at hjælpe til med udleveringen af bilerne..
Nommesen hvor mange kilometer er du på nu? er selv på 3100 km. synes det går stærkt :)
En lille update på vores tur til Sverige i dag.
Turen blev, Bagsværd, Allerød, Humlebæk, SuC Lödderköpinge (169 km), SuC Falkenberg (153 km), SuC Kastrup (217 km), Valby, Bagsværd (45 km).

(Her vises kun turen til Falkenberg)
I alt 583,1 km, hvor vi har brugt 142,7 kWh = et gennemsnit på 245 Wh/km. Alle hastigheder blev holdt og der var god vind. Klima stod på 21,5 og sædevarme på 1 på begge forsæder.
Super dejligt med en tur, som giver en en ide om hvor meget det koster at give den lidt gas, eller at køre op af en længere bakke osv. Så nu er jeg tryg ved at tage de 200 km frem og tilbage til julehygge i næste weekend, og tror også på at vores skiferie til Trysil kan lade sig gøre uden de store udfordringer.
Ventetiden mens der lades gik hurtig, konen læste og jeg legede med Tesla skærmen.
1.117 km på 5 dage //Lars
Werge, yep det er det der kaldes et normalt forbug især på denne tid af året. Du vil kunne regne med at køre den tur på tør vej til sommer med et forbrug på omkring eller endda under 200 Kw/km.