Loading...
dk

Navigation system is initializing | Tesla Forum

TBElvogn
TBElvogn Mar 9 '22

Hey.

Jeg får denne meddelse(se Emne) når jeg taster en ny adr i navi. (Model s85 årg 14)  Jeg har Install nyeste software … genstartet på de 2 hjul i rattet.

Den står bare og “køre” men den finder intet… Efter en reset med de 2 hjul i rattet, kan jeg indtaste en ny adresse og alt virker fint.. men ved næste forsøg med ny adresse får jeg samme medddelse “Navigation system is intializing”

Hvad skal jeg gøre?? Har fået nyt hukommelseskort i ved Tesla i vejle for 8 mdr siden ca..

Forslag modtages tak. 

KimT
KimT Mar 9 '22

Er det eMMC recall du har fået lavet, eller har du fået skiftet SD kortet til navigation ?

SpaceX
SpaceX Mar 9 '22

I vores tilfælde var det SD kortet der var defekt (ifølge Tesla), Vi fik det så skiftet to gange før problemet var løst,
Før problemer blev løst virkede navigation efter en reboot, men kun en dags tid.

TBElvogn
TBElvogn Mar 9 '22

KimT: EMMC recall er blevet lavet. Aldrig fået skiftet SD kort.

SpaceX : Er det en dyr omgang at få lavet ved Tesla? Er der alternativer ?? Nogen der ved om Hinnerup auto kan lave det?

PeterE
PeterE Mar 9 '22
Parker den tæt på dit wifi og se om det ikke løser det natten over. Det virkede for mig.
KimT
KimT Mar 10 '22

Der er flere tråde om det. Martin kan vist levere kort. Han har vist gjort det både til Hinnerup og Autoskadestuen

http://www.teslaforum.dk/forum/topic/8051

http://www.teslaforum.dk/forum/topic/8016

SpaceX
SpaceX Mar 10 '22
@TBElvogn

Vi fik det lavet på udvidet garanti.
HemligNemlig
HemligNemlig Mar 10 '22
Tesla skifter kortet via ranger, fungerer fint herefter men det er en betalings opgave med mindre vognen er under garanti.
Forummets indlæg er redigeret af HemligNemlig Mar 10 '22
TBElvogn
TBElvogn Mar 10 '22

Hey Tak for svar. Har bestilt ranger, da en siderude heller ikke kører op igen når døren lukker igen.Så kan han kikke på begge dele.. (vender tilbage med prisen bagefter)

Mvh TB

HemligNemlig
HemligNemlig Mar 11 '22
Jeg gav 1581,50 alt inkl.
P85DK
P85DK Mar 11 '22

@TBEIvogn - du kan selv prøve at nulstille vinduet.

Når døren er lukket, så holder du vinduesknappen i op positionen i 5 sekunder, så kører du vinduet helt i bund og holder knappen i 5 sekunder og så hele vejen op igen og hold knappen i 5 sekunder