Næsten som vi forventede er den nær 100% perfekt skruet sammen, og affjedringen er forbedret! Link til YouTube.
Skal vi ikke have en Model Y kategori i Forum?
Næsten som vi forventede er den nær 100% perfekt skruet sammen, og affjedringen er forbedret! Link til YouTube.
Skal vi ikke have en Model Y kategori i Forum?
Jeg er desværre ikke specielt god til tysk, men som jeg forstår det, virker han til at være ret tilfreds med kvaliteten?
ja han virker meget tilfreds.
Men ikke den store kvalitetsforskel i forhold til Kina modellen synes jeg man forstår.
Hvis man bestiller en Y Performance idag… Kommer den så fra Berlin? Eller Kina? Står de kan lev. Til Maj 2022.
Men ikke den store kvalitetsforskel i forhold til Kina modellen synes jeg man forstår.
Kvaliteten er den samme som fra Shanghai, frit oversat "der findes generelt intet at beklage sig over"
Jeg kan ikke helt greje om Shanghai stadig vil fylde huller i Europæiske leveringer, eller det nu overtages helt af Berlin. Målet er at de laver 5000 om ugen ved udgangen af året, men hvor meget det reducerer ordrebogen aner jeg ikke. Men mon ikke Shanghai modellen hurtigt er identisk med Berlin modellen?
Det kan Tesla vel kun svare på - så ring/skriv til dem. Det er jo ingen der ved hvor mange de producerer i Berlin, og i hvilke farver. Ind til videre har de jo kun leveret i sort.
Men der skulle vel komme nogle specielle farver som kun laves i Berlin (Speciel 13 lags rød, og en specviel hvid)
KimT: En speciel hvid? Er du sikker på det ikke en grå, det synes jeg at have hørt.
Da Elon var til udleveringen af de første biler derfra mener jeg også han nævnte at de nye farver ville blive tilgængelige om et par måneder. Men det er jo nok Elon time ;-)
Elon sagde da han var i Berlin: "We are going to make a very special red, which probably a lot of people have seen. It’s like 13 layers of paint. And we will also have a silver with maybe eight layers. It’s also going to be special – a kind of liquid silver."
Har selv kikket på at få omlakeret til en dyb 3D agtig farve, DipYourCar har lavet en video og de lyse farver skal have 5-7 omgange, derefter clearcoat, og sort som bundlag, efter primer. Så det kan godt passe med de mange lag. Forestiller mig det ikke er en helt billig option, men nok noget billigere end at køre til en autolakerer. Og hvor finder man lige en med de competancer herhjemme?
Så er de første biler fra Giga Berlin leveret til danskere: https://twitter.com/TeslaBest/status/1508824907483914244?s=20&t=-jEOTdxcMWgp4KOKvrcumQ
OK, det er edder-spang-dereme en cool video!! Og rimeligt scary! Gad vide, hvor mange droner, der er havareret ifm. de optagelser...
OK, det er edder-spang-dereme en cool video!! Og rimeligt scary! Gad vide, hvor mange droner, der er havareret ifm. de optagelser...
Tvivler på der er røget mere end 1 sæt propeller. FPV droner (i de komptente hænder) er meget nemmere at styre præcist end hvad man kender fra DJI.
@MOS - tænker de har fundet den nærmeste teenager, givet vedkommende en cola og så one-take later, så har de sendt vedkommende ud af døren igen :-)