Loading...
dk

Manglende ladestatistik i App'en | Tesla Forum

iTesla
iTesla Apr 20 '22

Hej alle,

Jeg ser flere steder der bliver skrevet noget omrking ladestatistik i app'en. Jeg har ikke denne funktion i min app og det undre mig. Jeg har prøvet at logge af min konto, geninstallere app'en og lave genstart af bilen, dog uden held.

Er der andre der heller ikke har denne funktion tilrådighed, eller har nogen lykkes med at få statistikken frem på en eller anden måde?

Biler har SW-version 2022.8.3 - App-version: 4.7.3

Dbh

Seppe
Seppe Apr 20 '22

Hvis din bil er leaset, så er det der ikke af en eller anden grund.

linnet
linnet Apr 21 '22

@iTesla, jeg er på de samme versioner (app på iOS), og kan heller ikke se statistikken.

PeterE
PeterE Apr 26 '22
Dumt spørgsmål, men kigger I det rigtige sted?

Tryk på bruger-ikonet i øverste højre hjørne - så Account - så Charging - og endelig History.


Seppe
Seppe Apr 26 '22

Og er jeres biler leasede? For så er det ikke tilgængeligt, det er kun tilgængeligt for EJEREN af bilen.

linnet
linnet Apr 26 '22

Jep, kigger det rigtige sted (ser kun supercharging-historik), nope, vores bil er ikke leaset

PeterE
PeterE Apr 27 '22

Aha.

 

Jeg ser faktisk også kun SuC historik, men er det ikke også meningen? Det er jo - som jeg forstår det - opladninger i relation til Tesla kontoen; Betalbart eller ej. Jeg tager måske fejl, men kan andre da se opladninger hjemme, hos Clever ude i byen og hos moster Oda?

KimT
KimT Apr 27 '22

Os med de gamle biler har ikke andet end det der vedrører SuC (som hører til kontoen/betalingkort).

De nye biler har i App'en et punkt der hedder Opladningsstatistik/Charge Stats som viser alle opladninger : https://www.tesla.com/da_DK/support/tesla-app/charge-stats.

Det kræver at app'en er min. 4.5.1, samt at bilen er oppe på en version 2021.44.25, som os med de gamle biler ikke kan klare. (står i relese notes til 4.5.1 app'en)

Forummets indlæg er redigeret af KimT Apr 27 '22