var hos tesla i dag blandt andet fordi usb c ikke virkede bagi. Tesla tjekkede det og da virkede det fint. Har købt 2 kabler som åbenbart kun virker i usb c foran men ikke bagi! Kan I anbefale et usb c kabel som virker på bagsædet?
var hos tesla i dag blandt andet fordi usb c ikke virkede bagi. Tesla tjekkede det og da virkede det fint. Har købt 2 kabler som åbenbart kun virker i usb c foran men ikke bagi! Kan I anbefale et usb c kabel som virker på bagsædet?
Du kan jo evt. prøve med et af de billige fra Ikea.
De har både USB-C -> USB-C og USB-C -> Belysning (Lightning - hahaha)
Der er et hav af USB standarder. Så nogle kabler virker i nogle porte, mens andre ikke gør.
Der er et hav af USB standarder. Så nogle kabler virker i nogle porte, mens andre ikke gør.
Er en standard ikke netop til for at undgå, at der er et hav af forskellige løsninger, der ikke er kompatible??
Er en standard ikke netop til for at undgå, at der er et hav af forskellige løsninger, der ikke er kompatible??
Gid det var så vel. USB-C er stikket, men som allerede nævnt, bruges det til mange ting, bla. blot til at levere strøm (der er mindst to forskellige specifikationer, den ene kan levere 15W, den anden op til 100W). Dertil er der er en række forskellige USB standarder (3.0, 3.1, 3.2 og derudover Thunderbolt). Marketing folkene keder sig desuden gevaldigt for de bliver ved med at omdøbe eller give det nye navne. USB-C er ikke alene - folkene bag HDMI standarden er mindst lige så tåbelige, senest har de valgt at udvande HDMI 2.1 standarden: https://www.flatpanels.dk/...ll&id=1639475987
Det tror jeg var målet? Desværre er realiteten en anden. Jeg har usb-c kabler til Gopro, iPad og Headset som ikke kan lade med hinandens kabler. Så på ferier skal jeg alligevel have 3 usb-c kabler med + lightning til iphone.
Mit gæt er at hvis du køber det "rigtige" USB-C kabel vil du opleve at alle dine enheder vil fungere med det.