Jeg har haft fejlen "Park assist unavaible" i nogen tid. Autoskadestuen mente at det var en knækket ledning i kofangeren da jeg var for dem for lidt tid siden. Nu har jeg lidt ferie hjemme og er kommet til at se på bilen (fiksede et håndtag i går) Har taget fronten af bilen og kunne ganske rigtigt finde hele to knækkede ledninger til den sensor der sidder yderst TH i kofangeren. Jeg har splejset ledningerne og monteret den med krympeflex med lim. Smuk reparation synes jeg selv, bortset fra at fejlen stadig er der. Det er så her jeg mangler en sensor som jeg er sikker på at der virker. På den måde kan jeg pille stikket af til hver sensor og sætte den løse i og teste og på den måde fejlsøge. Jeg går ud fra at fejlen forsvinder så snart bilen kan tale med 6 fungerende sensorer? Jeg læste på et tidspunkt at man kunne høre om en sensor er defekt. Jeg synes ikke at jeg kan høre noget men bilen skal måske være i "drive" samtidig med at man lytter? Har nogen en sensor eller to på lager så send gerne en PB.