Loading...
dk

Min bil vil ikke lade :-( | Tesla Forum

Clement
Clement Jul 10 '22
Har virkelig brug for et godt råd. Min Model S vil ikke lade. Er i Århus (Lystrup) og skal hjem til Kbh i dag. Menbilen vil ikke lade, WHAT TO DO? Nogen som har haft det problem før? Skal den forbi Tesla eller kan det lade sig gøre på anden vis. På forhånd tusind tak Clement
Arpe
Arpe Jul 10 '22

Har du prøvet at genstarte den? Ved ikke hvordan det gøres på Model S, men vores Model 3 kunne heller ikke lade sidste år der hjalp en genstart ved at holde de to knapper på rattet nede. 

Clement
Clement Jul 10 '22
Jep det er prøvet. Både en soft og en Hard reset
CanEl
CanEl Jul 10 '22

har også prøvet det.

har du et tlf. nr jeg kan ringe på?

Metguy2000
Metguy2000 Jul 10 '22

Vejhjælp. 898 869 84

KimT
KimT Jul 10 '22

Er det både AC og DC du ikke kan lade ?

P85DK
P85DK Jul 10 '22

Hvad siger bilen af fejl? Det kan hjælpe til at forstå om det er manglende jord til din mormor ladning, en clever stander eller er det SuC? Lade er mange ting

CanEl
CanEl Jul 10 '22

lægger lige en vejledning ud, som kan hjælpe med at finde årsagen.
nå det kunne ikke lægges op, da det er en PDF fil.
her er link til filen. sidst i filen (side 16) er test af lade forbindelse.

https:///...20Model%20S.pdf?dl=0

Forummets indlæg er redigeret af CanEl Jul 10 '22
Clement
Clement Jul 11 '22
Sorry det sene svar, fredag stoppede min opladning bare på 197 km på en SC i Hedensted. Søndag morgen kunne jeg så ikke lade op via AC, og den virkede fint testede med en anden bil. Så vi kørte til SC i Århus, og der lykkedes det. Men der havde vi også nulstille bilen med både soft og Hard reset. Det lykkedes også at lade i Odense. Har ikke fået tjekket AC da jeg kom hjem. Det bliver gjort imorgen. Den klikkede bare fra, og skrev ladeport åben, da vi prøvede med AC.