Loading...
dk

Tesla & Solarcity aktier | Tesla Forum

Gustavsfar
Gustavsfar Dec 18 '14

Pyha så gik det endeligt den rigtige vej igen. Tesla aktien steg godt 6% i dag :)

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Dec 14 '15
sjensen
sjensen Dec 18 '14

Der er åbenbart en god del optimisme i Tesla omkring det tyske marked. I hvert fald har de slået 70 jobs op.

http://insideevs.com/germanys-ev-landscape-thawing-tesla-starts-hiring/

 

Gustavsfar
Gustavsfar Aug 6 '15

Så skal jeg da godt nok love for at teslaaktien får stryg i dag. Den er pt.nede med knap 10 %.

Sithfury
Sithfury Aug 6 '15

Gustavsfar1, så skal man smile og tænke, hold da op! Nu er det muligt at købe endnu flere aktier med rabat! :-)

Gustavsfar
Gustavsfar Aug 6 '15

Ja lige nøjagtig :-)

Gustavsfar
Gustavsfar Dec 14 '15

Solarcity aktien er i dag oppe med ca. 12%. Er steget over 60% den seneste måned.

Docthomassen
Docthomassen Dec 14 '15

Til gengæld går det jo knap så stærk for Tesla-aktien. Det er vist nu der skal købes...

Gustavsfar
Gustavsfar Dec 14 '15

Ja det eneste profit der har været på Tesla-aktien det seneste års tid skyldes den stigende dollarkurs...

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Dec 14 '15
Niels
Niels Dec 14 '15
de gode gamle dage med go gevinst på tesla aktien er ovre. jeg solgte mine med 200% gevinst hvilket betalte for opgrade fra s60 -> p85d. havde jeg beholdt 6 mdr mere havde de betalt hele bilen.
den største mulighed ved aktien i dag er daytrade, hvor men kan gøre en god handel da aktien ofte hopper op/ned med 5%.
man skal dog huske på at med aktier er der vindere, men for at der er vindere er der også tabere. nogen taber altså penge da det i princippet blot er tale om daglige væddemål om hvilket firma som går godt.
Gustavsfar
Gustavsfar Dec 16 '15

Så er den gal med Solarcity aktien igen!. Er oppe med over 25 % her fra start. Det går da godt nok stærkt med den aktie for tiden... :-)

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Dec 16 '15
Gustavsfar
Gustavsfar Dec 16 '15

Endte i dag med en 6 % stigning til Tesla aktien og hele 34 % til Solarcity aktien. Ikke dårligt :-)

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Dec 16 '15