Loading...
dk

Xenon pære defekt / opgradering. | Tesla Forum

webercarbmann
webercarbmann Sep 15 '22

Bilen og dernæst konen meddeler, at der er gået en pære i bilen.  Jeg tænker at opgradere fra 25w til 35w nu pæren skal skiftes.  Er der nogen der har et godt tip til hvor man køber et opgraderingskit?  

KimT
KimT Sep 15 '22

Søg i forum efter ballast - det har været oppe at vende flere gange

P85DK
P85DK Sep 15 '22

Prøv at skriv til dem

Ledsager
Ledsager Sep 15 '22

Lad os høre hvis du finder en der kan levere en 35 w løsning

Gustavsfar
Gustavsfar Sep 15 '22

Søg evt i det norske Forum. Der er masser af nordmænd som har lavet netop denne øvelse

webercarbmann
webercarbmann Sep 16 '22

https:///...7Ctkp%3ABFBM6p-O0uhg

Er dette kit mon en vej?  Som jeg forstår det er euro bilerne monteret med D8S 25w xenon.  Der kan monteres D1S pærer men det kræver en ny strømforsyning / belastningsmodstand der leverer 35W 

Der er også nogen der skriver om opgradering til LED pærer....   Kræver det også en ny strømforsyning eller? 

webercarbmann
webercarbmann Sep 16 '22

Lyshelten har kittet på lager igen i næste uge.  Tror at jeg køber der.  

Ledsager
Ledsager Sep 16 '22

Hvilket af de mange forskellige muligheder/sæt vil du bestille?

burns
burns Sep 18 '22
Bare husk det er en ulovlig opgradering...
webercarbmann
webercarbmann Sep 22 '22

Jeg endte med at købe et sæt standard Osram på eBay i tyskland til 102 EUR incl. forsendelse. De var kun 4 dage undervejs.  Jeg gik kold på opgraderingen. Leveringstid og det blev flere kroner end jeg først havde regnet med. 

Silden
Silden Sep 23 '22

@webercarbmann

"Jeg endte med at købe et sæt standard Osram på eBay i tyskland til 102 EUR incl. forsendelse. De var kun 4 dage undervejs.  Jeg gik kold på opgraderingen. Leveringstid og det blev flere kroner end jeg først havde regnet med. "

Jeg var igennem præcis samme proces, og endte præcis samme sted. Udskiftningen har givet bedre lys. På trods af 350kkm er lygte"glasset" ikke særlig ridset, så alt-i-alt ok. Konens 3'er lyser dog stadig meget bedre...

Venlig hilsen

Silden

Forummets indlæg er redigeret af Silden Sep 23 '22
P85DK
P85DK Sep 23 '22
Citat fra Silden

Konens 3'er lyser dog stadig meget bedre...

Til gengæld er det lidt over det hele, hvilket vi andre så får glæde af ;-)