Er der nogen der har lignende problemer? Skyldes det skiverne eller er noget ude af vinkel? Jeg kører på Tesla standard 19 tommer fælge.
Er der nogen der har lignende problemer? Skyldes det skiverne eller er noget ude af vinkel? Jeg kører på Tesla standard 19 tommer fælge.
Jeg kan kun understøtte dit problem, desværre kan jeg ikke komme med en løsning. Min gør nøjagtigt det samme. I en anden tråd beskrev jeg, hvordan jeg slet ikke kunne bremse (regen virkede) til at starte med.
Teslas svar var at jeg skulle motionere bremsen noget mere - hvilket jeg allerede gør. Der går ikke én dag uden de bliver brugt.
Jeg sidder tilbage med bekymringen om, at jeg ikke ved om bremserne virker en eller anden tilfældig morgen... Højest utilfredsstillende.
Jeg har en aftale med Tesla den 3. marts, hvor de skal skifte driveunit, håber jeg kan få dem til at tjekke noget der, som minimum visuelt, men gerne mere. Så håber jeg at være klogere på det.
Selvom det "bare" er ud af indkørslen, så kan det jo fortsat være alvorligt nok, hvis bilen triller ud på vejen, mens man står på bremsen.
Har ingen problemer haft i forbindelse med regn osv. Det samme ville sikkert være sket i en hvilken som helst anden bil. Har bare aldrig vasket en bil manuelt før ;)