Loading...
dk

Fredericia Supercharger - hvor? | Tesla Forum

P85DK
P85DK Feb 15 '23

Jeg er åbenbart totalt analfabet når det kommer til nagivationen i bilen. Den enste måde jeg kan finde Fredericia Supercharger er ved at flytte og zoome på kortet.

Jeg kan ikke finde den i oversigten over superchargers (Lynet), der kommer Randers, Hedensted og Middelfart frem, men ikke Fredericia. Det er måske fordi har en max radius på 180 km i fulgeflugt og der er Rungsted for langt fra Fredericia.

Men hvis jeg sørger i navigationen, så kommer den ikke frem, hvilket den forresten heller i gør hvis jeg søger på google maps på computeren.

Jeg har søgt på Tesla Fredericia, Supercharger Fredericia, Tesla Supercharger Fredericia og hvilke varianter I ellers kan tænke jer til. Det eneste som kommer frem er Middelfart Supercharger.

Det er jo ikke fordi jeg ikke ved hvor den er, men hvis jeg gerne vil køre hjemmefra Rungsted direkte til Fredericia, så med forvarming, estimeret tid etc. så er det bare nemmest at gøre før man kører.

Hvordan finder I andre den frem?

cth
cth Feb 16 '23

måske lidt det samme når jeg i app ikke kan finde Middelfart og den lader der er et sted ned mod Rødby...

Fredericia er i app.

Forummets indlæg er redigeret af cth Feb 16 '23
cth
cth Feb 21 '23

Grunden til at Middelfart m.fl. ikke ses i app er fordi den viser kun tesla ladere der kan bruges af andre end Tesla.

I app klik på dit ikon i højre hjørne.

Vælg ikon længst til højre "oplad din bil..."

zoom lidt ud... og se hvilke ladere.

Der mangler nogen og som der står i bunden

"Opladere i nærheden, der er åbne for andre elbiler end Tesla"

Kan man slet ikke se alle ladere i appen et eller andet sted så?

P85DK
P85DK Feb 21 '23

Det er ikke helt det jeg oplever. For det første kan jeg finde dem alle ved at manuelt zoome ind på kortet i bilen og i app'en, men det problem jeg oplever er at jeg kan ikke fremsøge Fredericia i søgefeltet i navigationen. Jeg kan fremsøge Køge, Slagelse, Randers etc. etc. men den kan ikke finde Fredericia. Men jeg er nået til den konklusion at det må være Google maps som ikke har registreret den og derfor kan du ikke søge på den. Om det er Googles eller Teslas fejl, det ved jeg ikke.

cth
cth Feb 22 '23

Så du kan se Middelfart og Nørre Alslev ?

Mit kort ser sådan her ud...

Den med de 23 er Fredericia ofg Middelfart og Nørre Alslev mangler.

Men teksten forneden i billed forklarer egentlig hvorfor :-)

P85DK
P85DK Feb 22 '23

Jep, men har du prøvet at zoome mere end på Middelfart?

cth
cth Feb 22 '23

ja jeg har prøvet at zoome helt ind...Middelfart er der ikke og nørre alslev heller ikke.

Men de er jo heller ikke for andre biler end tesla, så det giver jo mening må man sige.

men kan man ikke få et billede med opladere for tesla biler? :-)

Forummets indlæg er redigeret af cth Feb 22 '23
Arpe
Arpe Feb 22 '23

Ja, du må kikke det forkerte sted i appen. Find din bil og tryk på "Placering" (lige under klima) så kommer de alle frem. 

Hvis man trykker på Oplad anden elbil end Tesla og får kortet frem så forsvinder Slagelse, Middelfart og Århus også for mig. 

cth
cth Feb 22 '23

tak.. hvor dumt af mig. :-)

Placering er ikke et sted jeg har været inde i nogensinde...såvidt jeg husker :-)

Forummets indlæg er redigeret af cth Feb 22 '23