https:///...-er-landet-i-danmark
Ja, hold da op - så ramte vi godt nok noget som på ingen måde skal eller vil udfordre hvordan en 100% traditionel firmabilstationcar skal se ud. Det ligner altså - og undskyld hvis I elsker designet - alle de stc'er jeg havde i 80'erne da mine unger var små, og vi altid skulle have en barnevogn med. På specs siden er det vel meget interessant, men designet?Pyha, det er ren 80'er fest... (gad vide om både tunmoussen og Ace of Base ligger i handskerummet). Men ja, jeg forstår godt VW og det her er jo tekstbogs-design hvor man på ingen måde ville flytte sine kunder væk fra noget som de kan lide.
Du må have haft nogle ret sprøde stationscars igennem årene :-) Jeg synes den er ok og hvorfor må der ikke være retro stationscars når der er retro beetle, retro bus etc.
Hvilken stationcar synes du flytter på designet - vel og mærke i samme prisklasse?
Flot bil men upraktisk i dagligdagen... :-)
Nu har vi jo begge en model S og den kan lidt af det hele.
Kører med et kæmpe ikea skab og se nogenlunde sportslig ud.
Men jeg er nok bare blevet gammel....ahhh... så er det jo der man netop har råd til en 911 eller den dur.
Men jeg gider faktisk ikke rigtig :-)
Er det ikke noget med at de nye biler på MEB platformen er forsinket - pga. software problemer.
Mener også at have læst at det var meningen at ID.3/ID.4 m.m. skulle have haft den helt store facelift - inkl den nye platform, men man har være nødt til kun at lave et mindre facelift.
Kan ikke huske hvor jeg hørte om det - om det evt. var hos Nextmove
Selvfølgelig er en Gran Turismo federe, men nu var det jo en stationcar som blev præsenteret.
Jeg savner dog stadig den fede 4 personers cabriolet som elbil :-)
@cth - det er som med alt muligt andet i livet. Man skal have det store hus med den store have og de store biler, så flytter ungerne og så er der fri leg igen :-)
Glæd dig, de har en GranCabrio på vej :)Selvfølgelig er en Gran Turismo federe, men nu var det jo en stationcar som blev præsenteret.
Jeg savner dog stadig den fede 4 personers cabriolet som elbil :-)
@cth - det er som med alt muligt andet i livet. Man skal have det store hus med den store have og de store biler, så flytter ungerne og så er der fri leg igen :-)
Glæd dig, de har en GranCabrio på vej :) Ja, jeg ved godt at det er utaknemmeligt at sammenligne en stationcar med en coupe fra Maserati… min pointe var at den nye VW er alt for traditionel; Og også at jeg forstår strategien.
Jep, det ved jeg. Men hvis vi taler om at være for traditionel og ikke ændre designet nok, så er lige præcis GrandTourismo og GrandCabrio jo nok det dårligste eksempel at hive frem. Den har ikke ændret andet end forlygter og lidt infotainment siden den blev introduceret i 2007. Den er ændret endnu mindre end Model S eller en 911 :-)
ID.7 er tilpas pæn/kedelig/kønsløs/konservativ, at den nok skal blive en storsællert. VW's kunder kan godt lide det genkendelige. Den største ændring her er, at den kører på el. En del har nok allerede stiftet bekendtskab med (opladnings)hybridteknologi og jeg tror efterhånden, de fleste er ved at være klar til en ren elbil. Næststørste ændring er størrelsen på centerskærmen og 15" er da et godt skridt i den rigtige retning. Hvis de nu bare kunne lave noget ordentlig software, så kunne det pludselig gå hen og blive en ganske fornuftig bil. Spændt på hvad prisen bliver...
VW (og de andre tyske mærker) skal passe på med ikke at miste fodfæste blandt unge købere som nu har råd til nye biler. Man ser ikke mange folk under 40 sidde i en ID bil.
Jaja, jeg forsøgte ikke at pushe Maserati som et godt eksempel på nytænkning - jeg er bare vild at de faktisk har en designer eller to ansat :)))
Glæd dig, de har en GranCabrio på vej :) Ja, jeg ved godt at det er utaknemmeligt at sammenligne en stationcar med en coupe fra Maserati… min pointe var at den nye VW er alt for traditionel; Og også at jeg forstår strategien.Jep, det ved jeg. Men hvis vi taler om at være for traditionel og ikke ændre designet nok, så er lige præcis GrandTourismo og GrandCabrio jo nok det dårligste eksempel at hive frem. Den har ikke ændret andet end forlygter og lidt infotainment siden den blev introduceret i 2007. Den er ændret endnu mindre end Model S eller en 911 :-)
:-) Det er et fedt design, men halvdelen af det er også at du ikke møder 5 af dem i hvert lyskryds