Loading...
dk

Glædelig jul Tesla fans | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Teslaforum: Diverse » Ris & Ros
gw
gw Dec 24 '14
Tak for et godt forum, som har været med til at skabe tryghed omkring valget af en Tesla som familiens eneste bil. Vi kommer med i klubben til marts. Ville blot lige ønske jer og jeres familier en glædelig jul.

Mvh
GW
Kristian70k
Kristian70k Dec 24 '14

:) i lige måde GW.. jeg napper den til juleaften i århus,... godt nok ikke nemt med ferie, når man er vant til at køre min. 260 km i den pr dag.. så står den alt for stille.. :)

gw
gw Dec 24 '14

@Kristian70K

Så er vi samme by. Mig med Skoda(lidt endnu), dig med Tesla :)

Kristian70k
Kristian70k Dec 24 '14

:) det er vi skoda :) hø hø fedt for dig klokken snart står på tesla tid.. selvom marts nu virker som en fjern fremtid :) 

SimonHN
SimonHN Dec 25 '14
Kristian. Hvis din bil ikke kan tåle og stå stille så låner jeg den gerne en dag eller to. Hehe

Der er bare alt for længe til Marts. :( savner godt nok køreoplevelsen fra da jeg fik en prøvetur af tesla.

-

Håber at i alle har haft en god jul. :)
T3S7A
T3S7A Dec 25 '14
Kristian: har du tjekket hvilken batteri pakke du har i din nye bil? Skulle være kommet en E pakke nu?
Kristian70k
Kristian70k Dec 25 '14

:) hej Jeg har ikke tjekket.. måske man lige skulle se det.. hvornår er den kommet?

Kristian70k
Kristian70k Dec 25 '14

tjekket.. fy for den det er koldt :) det er en E pakke jeg har fået mig :) ikke jeg kender forskellen.. men den er jo nok forbedret i forhold til de tidligere.. hvor kan man se forskellen? kender du et link? har du hentet?

T3S7A
T3S7A Dec 25 '14
E pakken er den nyeste batteripakke. De fleste har D pakken. E skulle kunne klare endnu hurtigere (kw) end D pakke.
Ja, slut med hvid S60, nu sort P85 :-)
SQLCPH
SQLCPH Dec 25 '14
Hvor ser man hvilken type batteri det er?

Jeg synes forresten min s60'er æder batteri hurtigt i dvale. 12 km om dagen i rækkevidde mister den ved at stå stille (dvale både med bil og always connected i OFF). Normal?
T3S7A
T3S7A Dec 25 '14
http://files.wizkid057.com/...08-19%2016.08.42.jpg

Kan ses igennem højre forhjuls skærmkassen, helt oppe i front på batteripakken.

12 km lyder af meget, hvis du har slået fra?
SQLCPH
SQLCPH Dec 25 '14
Har været på knæ foran bilen (he he) og det er et type C batteri. Hvad betyder det når det er en sprit ny 60 kWh? Er det ok?

Jeg kan ikke se top linien som billedet du har vedhæftet t3s7a. Men jeg bemærker at batteri nr ikke er det samme som bilen stelnummer men det er måske sådan?

Mht tabt km skal det siges at den står på typical. Blot vi er på samme info niveau. Indstillingen er som vedhæftet
Kristian70k
Kristian70k Dec 25 '14

det T3S7A snakker om er en 85 kWH.. du har helt sikkert den nyeste udgave af de batteri pakker der er til en 60 kWH.. :) tillykke med den nye bil T3S7A hvornår skal du til SU i randers igen?

SQLCPH
SQLCPH Dec 25 '14
Tak Kristian. Jeg håber da at det er en ny bil ;-) men tydeligvis er 60 kWh of 85 kWh ikke på samme verisons nr. Det skal lige med som jeg forstår det?
T3S7A
T3S7A Dec 25 '14
Kristian: skal jeg jo ikke helt så tit som før :-)
Men vi ses nok derude, du må da snart få din privat stander med navn på derude. :-)
Kristian70k
Kristian70k Dec 25 '14

hat heller ikke været der så meget på det sidste :) men med en E pack betyder det jo ikke noget :)