Loading...
dk

Tesla kan kun hentes i Vamdrup? | Tesla Forum

Arpe
Arpe Jul 4 '23

Jeg har en kollega som lige har bestilt en Tesla Model Y. Han fik at vide bilen kun kunne hentes i Vamdrup og et sted på Sjælland formentlig Køge. Min Kollega har 2 timer til Vamdrup og kun 25 minutter til Århus. 

Andre der har hørt noget tilsvarende? 

Forhåbentlig har Tesla da ikke tænkt sig at ALLE +15k Teslaer om året fremadrettet kun kan hentes fra to steder i Danmark. 

jth
jth Jul 4 '23
Samme her. Jeg bor 30min nord for Århus og hentede også i Vamdrup i sidste uge.
Jeg overlevede fint de 2t15m med tog + 2km gåtur fra Vamdrup station til Tesla.
Orange billet til 125kr :)

Det ville selvfølgelig være nemmere at hente i Århus, men der blev udleveret 300 biler i fredags, og det er der slet ikke plads til i Århus.
Cubic
Cubic Jul 4 '23
Citat fra Arpe

Jeg har en kollega som lige har bestilt en Tesla Model Y. Han fik at vide bilen kun kunne hentes i Vamdrup og et sted på Sjælland formentlig Køge. Min Kollega har 2 timer til Vamdrup og kun 25 minutter til Århus. 

Andre der har hørt noget tilsvarende? 

Forhåbentlig har Tesla da ikke tænkt sig at ALLE +15k Teslaer om året fremadrettet kun kan hentes fra to steder i Danmark. 

Øhhh, det kan da ikke passe, at man virkelig er så fjollet. 

Men måske det giver mening, hvis man tænker på alle de fejl man finder på nye Tesla`er, og kunderne ikke vil køre derfra inden det er lavet. Det tvinger man kunderne til, hvis det er det sted jeg tænker på at det ligger, men måske jeg tager fejl.