Loading...
dk

Keyfob kan nu åbne ladeport | Tesla Forum

stormer
stormer Dec 28 '14
Hvis du har en MS med den nye hardware og firmware 6.0 (2.0.77) så vil et langt tryk på bagklappen på keyfoben åbne ladeporten.
Maho
Maho Dec 28 '14
Ha, tak for tip, var lige ude og teste, præcist hvad jeg savnede :-)
SimonHN
SimonHN Dec 28 '14
De nye der selv kan lukke ladeporten. Der kan man også bare trykke på selve lågen. Så springer den selv ud. :)
Maho
Maho Dec 28 '14
Så skal det være de HELT nye. På min 14 dage gamle kan man ikke, har lige testet?......
SimonHN
SimonHN Dec 28 '14
Jeg så det bare i denne video 14 min inde. http://youtu.be/SnAqYAiyoPE

Men det er jo også en P85D. :)
Kiefer
Kiefer Dec 28 '14

Interessant, men ville vel egentlig have været bedre hvis de havde lavet automatisk åbne/lukke på frunk også.

/Martin

SimonHN
SimonHN Dec 28 '14

Tror ikke at de laver automatisk åbning af frunk. Af hensyn til sikkerheden.

Selvom det kunne være dejligt :)

KennethOlsen
KennethOlsen Dec 29 '14

Det er kun på P85D at ladeport kan åbnes. Det fortalte Anna mig da jeg fik leveret bil 17 dec

KennethOlsen
KennethOlsen Dec 29 '14

Rettelse - Nu har jeg prøvet på min alm 85 der blev leveret 17 de. Og faktisk kan jeg åbne ladeport med FOB :-)

Kristian70k
Kristian70k Dec 30 '14

hvordan det Kenneth? fik min den 2. december men har aldrig prøvet om det kan lade sig gøre

Bianco
Bianco Dec 30 '14

Pyt med alt det åbneri - det kan vi alle med et dobbelt-klik på taget af nøglen.

Det interessant er om man kan lukke ladeporten inde fra bilen, når man for 117ne gang er kørt hjemmefra uden at lukke ladeporten 8-)

Werge
Werge Dec 30 '14
@Kristian, hold knappen til trunk nede i tre sek så åbner ladeporten.
Kiefer
Kiefer Dec 30 '14

Bianco: Der kan jeg følge dig 100%, jeg tror ikke jeg kan tælle hvor mange gange det er sket for mig :-)

/Martin

Knudsen
Knudsen Dec 23 '15

Mig bekendt så er det kun på US udgaven ladeport kan åbne OG lukke via fjernbetjening - ganske som vist på den video SimonHN linker til.

Kristian70k
Kristian70k Dec 23 '15
Det er rigtigt.. Der er ikke leveret biler der selv kan lukke ladeport i Europa
Knudsen
Knudsen Dec 23 '15

I øvrigt ganske underligt at den ikke selv kan lukke på EU modeller - ladeport-lågen ligner da US modellen til forveksling, så man skulle da mene at det også burde være muligt på EU modeller... 

Stuckmann
Stuckmann Dec 23 '15
Selve porten er den samme men ladestikket inde bagved er anderledes
Tage
Tage Dec 26 '15

Jeg kan ikke få min til at åbne porten, selv om den har registreret min fjernbetjening med et blink og siger det er ok. Kan den sende kraftiger eller hvad gør jeg. Har også port ved indkørsel, den kan den ikke registre fjerbetjening på

Kristian70k
Kristian70k Dec 26 '15

Tage, det er nok homelink du skal søge på!

Chris
Chris Dec 26 '15
Har det samme problem med min. Den vil ikke åbne med fob. I tilgift har jeg ofte problemer med at åbne lemmen fra bilen også. Tror det skyldes fedtrester på magneterne. Har tørret dem af, men det syntes at komme igen.
Sider: 1 2 »