Interessant, men ville vel egentlig have været bedre hvis de havde lavet automatisk åbne/lukke på frunk også.
/Martin
Tror ikke at de laver automatisk åbning af frunk. Af hensyn til sikkerheden.
Selvom det kunne være dejligt :)
Det er kun på P85D at ladeport kan åbnes. Det fortalte Anna mig da jeg fik leveret bil 17 dec
Rettelse - Nu har jeg prøvet på min alm 85 der blev leveret 17 de. Og faktisk kan jeg åbne ladeport med FOB :-)
hvordan det Kenneth? fik min den 2. december men har aldrig prøvet om det kan lade sig gøre
Pyt med alt det åbneri - det kan vi alle med et dobbelt-klik på taget af nøglen.
Det interessant er om man kan lukke ladeporten inde fra bilen, når man for 117ne gang er kørt hjemmefra uden at lukke ladeporten 8-)
Bianco: Der kan jeg følge dig 100%, jeg tror ikke jeg kan tælle hvor mange gange det er sket for mig :-)
/Martin
Mig bekendt så er det kun på US udgaven ladeport kan åbne OG lukke via fjernbetjening - ganske som vist på den video SimonHN linker til.
I øvrigt ganske underligt at den ikke selv kan lukke på EU modeller - ladeport-lågen ligner da US modellen til forveksling, så man skulle da mene at det også burde være muligt på EU modeller...
Jeg kan ikke få min til at åbne porten, selv om den har registreret min fjernbetjening med et blink og siger det er ok. Kan den sende kraftiger eller hvad gør jeg. Har også port ved indkørsel, den kan den ikke registre fjerbetjening på