Halløj.
Ladede concorden til 100, smækkede hestetrailer på(tom).
Kørte AAL-Hedensted, Ladede til 90% og kørte via Tørring og Viborg hjem med mor og hingsteføl alpaca(vejer max 80-90 kg ialt. Så vil holdt os under 1000 kg.
Ialt 165+172 km. Forbrug ca 320 Wh/km.
Der var nok på batteriet til at nå Kolding med traileren efter.
I teorien, kan man altså nå AAL-køge med et ladestop med en hestetrailer efter, det er da OK, synes jeg.
Dog skal siges vi nøjedes med 82 kmt, bortset fra 10 km hvor jeg jokkede den op på 90, for lige at se hvad det resulterede i. 400 Wh/km. MEN det kan være det var fordi jeg valgte at prøve det i et område med en del bakker. Så skal jeg love for der er udsving på forbrugsmåleren hvis man sætter den på over 10 km.
Hedensted er iøvrigt en fejl, med mindre man absolut skal lade. Første gang vi nogensinde har oplevet kø, på trods af at bilen sagde 16 ledige standere da vi drejede fra. Der var fuldt booket og der holdt 3 i kø. Dertil er det jo en V2 lader der ikke rigtig giver smæk for skillingen.
Der var en del panik, da folk der ankom, ikke lige var klar over der var kø og bare kørte direkte rundt laderne for at se efter standere.
Hvad vi skullet videre, så havde det været smartere at vælge Fredericia eller Kolding som begge er V3 og sparker røv.