Jeg har prøvet at google fænomenet lidt, men uden held. Så jeg spørger jer eksperter.
Min bil hakker lidt i det, når den regenererer fra 60 til 50 km/t. Den grønne linje hopper helt tydeligt og man kan mærke at bilen hakker lidt.
Der er ingen rysteler, når der accelereres. Der er ingen rystelser, når bilen kører mellem 50-60 km/t. Men kører man fx af motorvejen er det mærkbart imens bilen paserer 60 -> 50 km/t.
Er der nogle, der har hørt om det før?

