Loading...
dk

Tak for SENTRY | Tesla Forum

HrMogensen
HrMogensen Dec 30 '23

Så gav det alligevel pote at have Sentry til at sluge nogle % batteri indimellem... 

Min kone spottede et hak i bagdøren på den ellers beskidte bil, så jeg kiggede sentry igennem - kunne heldigvis hurtigt browse gennem de klip som viste førersidens bagudvendte kamera.

Det skete så faktisk et par dage før ved Føtex tagparkering (Roskilde Station). En person kommer hen til dennes bil ved siden af og stiger ind. Lukker ikke døren og vinden taget fat i den - bang! Personen åbner døren igen og checker om det hak jeg har fået i min dør matcher hvor personens dør har ramt. Sætter sig ind igen og kører videre så jeg fik nummerpladen med. Det hele i samme kameravinkel.

Videresendt til forsikringen... 

Forummets indlæg er redigeret af HrMogensen Dec 30 '23
Nikolaj
Nikolaj Dec 31 '23
Super, hvor er det godt at du får holdt personen, som bare skrider ansvarlig. Jeg har selv prøvet det samme, da jeg glemte at holde døren, mens jeg var ved at læsse bilen. Selvfølgelig sagde jeg det til modparten, og forsikringen dækkede i øvrigt.
HrMogensen
HrMogensen Jan 1 '24

Var der fx lagt en seddel til mig så er jeg stensikker på at den lokale autolaker kunne fixe det billigere end personens selvrisiko. 

Savner sgu lidt de lange tykke gummilister som Opel havde sat på Kadett GSI'en i fuld længde fra forskærm til bagskærm.