Jeg har set på et par brugte biler med HVIS læderindtræk - virkelig flot og elegant, synes jeg, men ...
1) kan man bruge det i hverdagen ?
2) hvordan vedligeholdes det ?
mvh
Jeg har set på et par brugte biler med HVIS læderindtræk - virkelig flot og elegant, synes jeg, men ...
1) kan man bruge det i hverdagen ?
2) hvordan vedligeholdes det ?
mvh
Har kørt ca 40.000 km med det indtil nu.
Ja det bliver måget. Men du tørrer det bare af med ganske almindelige babywipes hver anden eller 3 måned.
Jeg passer ikke spor på. Er jeg igang med noget støvet arbejde i arbejdstøj og mangler nogle søm, så henter jeg bare dem uden at skifte.
De får lige sådan et skær af skidt, så tørrer jeg dem lige over.
Kabinen virker bare meget mere behagelig at sidde i.