Jeg synes efterhånden at vilkår for autopilot er blevet mere en begrænsning end en hjælp. 2 gange de seneste par uger er autopilot blevet deaktiveret på længere køreture, til trods for at jeg konstant har begge hænder på rattet, og forsøger at imødekomme alle advarsler ved at holde ekstra hårdt i rattet. Sidder ikke og laver alt muligt anden end at køre bil, og er opmærksom på vejen. Er blevet en hæmsko for sikkerheden, da jeg ofte nu fravælger autopilot som ekstra sikkerhed, da det er for omstændigt. Kunne tesla da for filan ikke snart begynde at anvende rat med indbygget pulssensor som visse andre producenter!
