https:///...jl--end-du-tror/4213
De glemmer måske lige at komme ind på at de jo forbedres løbende.
Så en 2022 model har måske ikke de fejl som denne har.
https:///...jl--end-du-tror/4213
De glemmer måske lige at komme ind på at de jo forbedres løbende.
Så en 2022 model har måske ikke de fejl som denne har.
https:///...jl--end-du-tror/4213
De glemmer måske lige at komme ind på at de jo forbedres løbende.
Så en 2022 model har måske ikke de fejl som denne har.
Det var da nærmest en ikke historie. Ja en bil det ikke er brugt penge på overhovedet skal der jo nok bruges en lille smugle på et tidspunkt,
og så er der problemer med forhjulsophængene. Og så er der ikke noget galt
og så erder rust problemer og så er der ingen rust
og så er der slidte dæk, ja det er korrekt at sådan nogle bliver slidt, og i dette tilfælde på den pæne måde
Det eneste man kunne bruge denne video til var det om kontrol af de bagerste hjulophæng
Det kan godt få en til at overveje hvornår det er fornuftigt at skifte sådan en 2019 TM3 LR AWD ud?
Jeg synes det er ganske rimelig gennemgang de laver. Det er jo ikke en "historie", det er bare en gennemgang af kendte problemer ved en M3 fra 2019. Det giver ikke mening at tale om det bilen er forbedret i nyere generationer, da det jo ikke er relevant for folk der er ved at købe lige den model. Jeg kan i øvrigt berette at min M3 LR fra 2019 bestemt ikke har været gratis at eje. Højdepunkter fra serviceloggen:
- Skift af forreste hjulophæng. Også omtalt i videoen. (heldgvis, lige inden for garantien)
- Skift af alle fire bremser og klodser pga rust (for meget regen). Ca. 9500,-
- Bagerste motor stod af og blev skiftet i foråret (på garantien)
- Varmelegme til kabine stod af og bøsning på bagaksel skulle skiftes. Ca 8000,-
- På vej hjem fra Holland her i efterårsferien begyndte bilen kun at lade med ca. 30 kW på CCS (sporadisk. Nogle ladesessioner kørte fint). Kontakt til Tesla vejhjælp kunne se at varmelegme til batteri ikke fungerede korrekt. Afventer melding fra Tesla service.
Jeg er ved at se mig om efter noget andet at køre i, men det er svært at finde noget der føles godt efter 5 år med Tesla.
Vi har fået skiftet bremser, hvilket nok er (i hvert fald delvist) vores egen skyld og bærearme. Det synes jeg egentligt er OK. De udgifter blegner i forhold til værditabet som uden tvivl er blevet større af at du kan købe en ny og på de fleste områder langt bedre udgave for et sted mellem 100k og 150k billigere i dag.